August

Kätte on jõudnud taaskord see osa aastast, mil Eesti igatsus on suur – seda just ilma pärast. Meil möllab ikka tuul ja vihm, mis päädis paar päeva tagasi hullumeelse rahe, välgu ja müristamisega. Samal ajal, kui Eestis kütab kuumust lõunamaine palavus. Aga pole hullu, siis tuletan endale meelde, et sellist novembri ilma jätkub vaid paariks kuuks ning 1.septembrist hakkab juba ametlikult kevad. 🙂

Mu elu kulgeb siin üsna rutiinset rada mööda töö ja kodu vahel, kuid olen siiski võtnud eesmärgiks veidi sotsialiseerumiseks ka aega leida. Kuna Isaac vahetas siin vahepeal töökohta, siis on ka tal rohkem vaba aega olnud, mistõttu oleme saanud ka koos käia ja teha. Näiteks külastasime taaskord üht õhtusöögi üritust minu töö juures, seekord oli tegu trühvliroogade degustatsiooniga. Koju tuli taaskord veereda, sest kõhud olid head paremat nii täis!

Nädal tagasi otsustasime kätt proovida bowlingus, mida ma polnud mänginud umbes 6 aastat. Võtsime Meriti ja Steve ka kampa ja suundusime Perthis asuvasse Zone Bowlingusse, kus tegime kolm mängu. Alustuseks läks mul päris hästi, imestasin ka ise, et vau – polegi päris ära unustanud, kuidas mängida. Lõpetuseks võib öelda nii palju, et poisid tegid puhta töö ja me Meritiga jagasime kordamööda viimast kohta. 😀

Mäletate, eelmisel aastal Eestis käies sain kokku kahe Eesti neiuga, kes samuti Austraalias elavad? (Loe SIIT) Kristi elab Albanys, mis jääb siit minu juurest 400km lõunasse. Austraalia mõistes siis just down the road ehk “minu kandis”. 😀 Kuna tal oli eelmisel nädalal samuti Perthi asja, siis saimegi teisipäeval kokku. Ilm juhtus sel päeval ka täitsa soe ja päikeseline olema, nii otsustasimegi niisama ringi jalutada ja ilma nautida. Jutustasime jälle täie hooga ning lisaks sellele vaatasime veidi ka poodides ringi. Loodetavasti näeme järgmine kord varem, kui jälle aasta pärast. 😀

Eile peale tööd astusin läbi oma ülemuse sünnipäevalt, peale mida sõitsime Isaaciga linnast välja tema uude töökohta õhtustama. Vihm oli möödunud nädalavahetuseks lõpuks otsa saanud ja nii sai täitsa mõnusat kuigi karget õhtupoolikut nauditud. 🙂

Muul ajal oleme aga hoolega planeerinud oma Uus-Meremaa reisi, milleni on jäänud ei rohkem ega vähem kui 8 päeva! Me lähme suusatama! (okou), kalale, kuumaveeallikatesse, raftingule ja teeme ilmselt veel igasugu huvitavaid asju. 🙂 Võtan kindlasti kaasa ka meie kaamera ja GoPro ning loodetavasti saan teile huvitavat materjali. Kuigi seal on samamoodi talv, siis ei lase end sellest heidutada – väike puhkus kulub alati marjaks ära! 😉