Perth – Tallinn

Tere! Olen tagasi! 🙂 Maandusin Kalgoorlie’s eile kell 13.30 ning tänaseks on mul kõik asjad lahti pakitud ning pesu pestud. Mõtlesin, et kui ma kohe kõike ära ei pane, siis jääb kohver nurka seisma veel paariks nädalaks. 😀 Aga alustame siis algusest…

Lennujaama minek

11.august, reede, oli päev, mil Kalgoorlie’st õhtul lendama hakkasin. Tegelikult oleks pidanud see päev mul juba vaba olema, aga läks ikka nii, et tegin kuskil kella kaheni tööd – sidusin veel lahtisi otsi kokku ning edastasin juhtnööre teistele. 17.00 ajal viis Isaac mind lennujaama ning minu puhkus võis alata. Lendasin kõigepealt Virgin lennufirmaga 1 h ja 10 min Perthi – lennukis pakuti snäkki ja juua ning tegin algust enda jaoks uue Netflix’i sarjaga, mille episoodid omale telefoni alla laadinud olin.

Perthi lennujaamas Dubai lendu ootamas

Perthi lennujaamas sain oma kohvri kätte, et siis oma Eesti lennule uuesti check-in teha. Õnneks ei tulnud terminali vahetada, mistõttu käis kõik üsna kiirelt ja lihtsalt, vaatamata jalalahasele. Check-in tehtud sain ma kätte kõik oma jätkulennud piletid kuni Tallinnani ning pagas läks samuti otse Eestisse. Paar tundi oli mul aega parajaks teha, mille jooksul sõin veidi ning jõin klaasi veini. 🙂 11 h lend Dubaisse oli mul Emirates lennufirmaga, kellega lendasin esimest korda. Mul õnnestus saada vahekäigu äärne koht keskmises neljases reas ning õnneks oli minu kõrval olev koht ka vaba. Sain oma moon boot’i ilusti ära võtta ja laiutada. 😀 Lend läks täitsa okeilt – ma suurt magada ei saanud, kuid vaatasin sarju ja filme ning kuulasin muusikat. Vahepeal jälle tukkusin ning laupäeva hommikuks olime Dubais. Jalaga lennu jooksul probleeme ei olnud, valutama ta ei hakanud, kuid läks lihtsalt paiste. Emirates lennufirmaga soovitan kõigil võimalusel lennata – lennuk oli uus ja mugav, teenindus super, kõik said omale vajalike tarvetega (sokid, hambahari ja -pasta jms) kotikesed ning tasuta Wifi-t anti ka väikeses mahus. 🙂

Dubai lennujaama oli mulle organiseeritud ratastool, kuid olles 11h ainult istunud, ei tahtnud ma sellest üldse mõeldagi. Kuna need ratastoolid seal ei olnud nimelised, siis otsustasin sellest võimalusest loobuda ja ise omal jalal järgmisele lennule minna. Tagasivaadates oli see viga, kuna ma ei hoomanud Dubai lennujaama suurust ning fakti, et pidin kahe terminali vahel ka bussiga liiklema. Just selle bussi ootamisega kaotasin paraja koguse aega ning vahepeal võeti mind ka turvakontrollis maha (ainus kord muide), mistõttu jõudsin oma väravasse mingi 5-10 minutit enne lennu väljumist. Kohale jõudes vaatas mulle aga vastu terve lennukitäis inimesi ning tuli välja, et lend hilineb. Nojah, istusin higisena siis maha (väljas oli üle 40 kraadi sooja kella 7 ajal hommikul) ja naersin enda ette, et tore kuidas asjad vahel lihtsalt laabuvad ning stressasin ilma asjata. 😀

Istanbuli lennule minemas

Dubai lennujaama terminalide vahelises bussis

Istanbuli lendasin Turkish Airlines’iga ning kuigi minu koht oli esimeses reas Business klassi taga – mis tähendab, et jalaruumi oli rohkem ja keegi ei lasknud oma tooli mulle näkku – siis see 4-5 tunnine lend oli täielik piin. Ma ei teagi miks – istusin jälle vahekäigu pool, seega sain liikuda mil soovisin; kuid samal ajal hakkas üleväsimus ajudele käima, kõht ja pea valutasid ning igatepidi oli ebamugav ning kohati hakkas isegi ärevus peale tulema. Kohale ma lõpuks siiski jõudsin. 😀 Istanbuli lennujaamas oli nii palju rahvast ja kuna mu enesetunne polnud paranenud peale kilomeetrist turvajärjekorras seismist, otsustasin ma endale lennujaama hotellis toa võtta, et dušši all käia ja veits pikutada. Parim otsus! Enesetunne paranes tunduvalt ja nii olin 3 tunniseks Eesti lennuks värske. 🙂 Tallinna lend oli mul samuti Turkish’iga ning see kestis 3 tundi.

Istanbuli lennujaama hotellis

Enne Tallinna lendu (jubedat) Türgi õlu mekkimas

Tallinnas maandusin 12.augustil kell 17.30, kuid perega kohtusin vist alles 18.30, kuna kohvritega läks nii kaua aega. Vastas olid mul ema, isa ja vend ning kui maandudes suutsin veel meeldivalt üllatunud olla kauni ilma puhul, siis poolel teel Kosele hakkas paduvihma sadama, mis kestis terve õhtu koos tormi ja maruga, mis poolt Eestit nüpeldas. 😀 Kodus sõin head ja paremat ning veetsin perega aega kuniks oli aeg magama minna.