Reisipäevik: Darwin – Broome

Oma viimase päeva Darwinis veetsime kesklinna avastades, kuna Wilson oli terve päeva hoolduses. Täiesti uskumatu oli see, et linn oli inimestest täiesti tühi – järjekordne tõestus sellele, et see piirkond tõesti sureb märjal hooajal välja. Otsustasime keskpäeva palavuse käest põgeneda kinno, kus vaatasime ära filmi “Passengers” – mulle väga meeldis!

31.jaanuari hommikul hakkasime sõitma Kununurra linna poole ning üle 800km möödus jällegi üsna üksluiselt. Suurema osa päevast sõitsime veel Põhja-Territooriumi alal ning päeva lõpus ületasime piiri Lääne-Austraaliasse. Piiril tuli loovutada kõik puu- ja juurviljad ning mesi, seda siis Lääne-Austraalia regulatsioonide tõttu püüdes tõrjuda välja erinevaid kahjureid. Lisaks pidime kellad keerama poolteist tundi tagasi, mis tähendab et pimedaks läheb nüüd üsna vara jälle.

20170131_180033

Kununurrasse jõudes parkisime end ühte karavanparki ja suundusime ise õhtust sööma. Taevas hakkas õhtusöögi ajal järjest rohkem sähvima ning ma pole varem kunagi nii vinget äikesetormi enne näinud. Otsustasime kiirelt poest läbi käia ja tagasi karavanparki minna, kui ühtäkki läksid taevaluugid valla ja vihma sadas igast ilmakaarest. Üsna kiirelt jõudsime järelduseni, et jala ei õnnestu meil kuhugi liikuda – vesi oli hetkega peaaegu põlvini ja nähtavus suure tuule tõttu null. Taksot ei õnnestunud meil samuti saada terve õhtu vältel ning võtsime vastu otsuse ööseks hoopis kuskil tuba võtta. Wilson nimelt hakkab selliste ilmastiku tingimuste korral päris korralikult uste vahelt lekkima ja ei olnud meil mingit tahtmist oma asju tormi kätte tõsta, et ise veeloigus magada. Nii saigi tagasi pubisse naastud ja seal ööseks motellituba võetud.

Hommikul jalutasime tagasi karavanparki, hüppasime bussi ja asusime teele – jäi ära see tüütu asjade kokkupakkimine vähemalt. 😀 Meie sihtkohaks sel päeval oli Broome, mis tähendas üle 1000km sõitmist. Kui eelmisel päeval olime sõitnud läbi kauni rahvuspargi, siis samamoodi algas ka see päev, mil läbisime kauni maastikuga Kimberley piirkonna. Kahjuks sai see vaatepilt päris ruttu otsa ja olime tagasi vahtimas lõputuid kõrbevälju ja lehmasid kahel pool teel. 😀 Päeva tipphetkeks võib lugeda tee äärest surnud magevee krokodilli leidmisega, kes üleujutustega kaasa oli läinud ja kahjuks auto alla jäänud. Pidavat tavaline nähtus olema. Pisikesed outback asustused varustasid meid kütuse ja toidupoolisega iga 250km tagant ning õhtul kell 20.00 jõudsime kohale Broome’i, kuhu end kaheks ööks sisse seadsime.

20170201_075331

Broome’s veetsime mõnusa päeva – käisime kalal, lebotasime basseinis ning käisime kuulsal Cable Beach’il päikeseloojangut vaatamas. 🙂

Categories: Austraalia, Lääne-Austraalia | Sildid: , , | 3 kommentaari

3 thoughts on “Reisipäevik: Darwin – Broome

1. Äge, et te teete nii põnevaid asju ja jõuate igale poole.

2. Mis ringreisi kõige ägedam koht oli ja kuhu läheksid kindlasti tagasi?

• sirliaustraalias

Darwin ja sealne ümbrus jättis looduse poolest üsna kustumatu mulje. Samuti kandus see edasi Kununurra ümbrusesse ning Lääne-Austraalia põhjaossa. Tagasi läheks sinna 4WD maasturiga, et saaks igasugu ägedatele kohtadele ise ka ligi. Ilma selleta pead erinevaid tuure kasutama, mis pole teps mitte odavad.

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )