Darwin – helikopteriga kalastamas

Ei tule vist kellelegi üllatusena, et kalastamine käib meie hobide hulka ning ei saanud me lahkuda Darwinist, ilma et oleks proovinud barramundisid püüdma minna. Isaaci suureks unistuseks on olnud proovida helikopteriga kalastamist ehk helifishing‘ut, sest nii pääseb ligi kohtadele, kuhu muidu minna ei saa ning mina olen alati tahtnud helikopteriga lennata. Mõeldud-tehtud, broneerisime omale päevase paketi helifishing.com.au lehe kaudu.

Päev algas poole tunnise sõiduga linnast välja ning kell 8 hommikul kohtusime oma giidi/piloodiga. Olime ainsad inimesed tol päeval, mis tähendas, et saime täieliku privaatkogemuse osaliseks! Alustuseks rääkis giid ohutusest ning üsna kiirelt olimegi valmis istuma pildil näha olevasse pisikesse kollasesse helikopterisse. 🙂 Mulle kohe nii väga meeldis, sest vaated on helikopterist lihtsalt imelised! Korra oli veidi kõhe, kuna juhil endal pole näiteks ust, haha, aga see hirm kadus väga ruttu.

Peatusime kokku neljas erinevas kalastuskohas, millest esimene oli rannas. Tegemist oli päeva kõige ilusama kohaga neist neljast, kus harjutasime uute õngedega püüdmist kuniks mõõn oli liiga kaugele läinud ja tuli edasi minna. Edasised peatuspaigad olid erinevate jõesuudmete juures, kus proovisime erinevaid kalastustehnikaid. Olime pool päeva tulutult üritanud, aga õnge otsa ei olnud veel midagi hakanud. Tegu oli hooajavälise ajaga, mis tähendab, et kuigi Darwin on tuntud oma barramundi rohkuse poolest, siis on ka seal hetki, kus neid alati püüda ei õnnestu. Sellest hoolimata loopisime oma lante muudkui edasi-tagasi, kui ühel hetkel õnnestus mul lõpuks oma esimene barramundi püüda. 🙂

Etteruttavalt võin öelda, et minu püütud kala jäi ka päeva ainsaks. Vahepeal sõime lõunat ning otsustasime viimase kalastuskoha asemel hoopis minna tagasi Litchfieldi rahvusparki kose alla ujuma. Jala selle juurde kergelt ei saa ning me maandusime otse joa keskel kopteriga. Vot see oli alles kogemus! Olime päeva jooksul üle 35 kraadises kuumuses korralikult päikese käes praadinud ning karastav suplus kose all oli lihtsalt imeline!

Päeva lõpetuseks käisime veel lähedal asuvas pubis külma õlut mekkimas, mis samuti oli ainulaadne kogemus – kes on veel pubi ees helikopteriga maandunud… 😀 Me jäime päevaga ülimalt rahule! Meie giid oli väga professionaalne, andis meile oma aega ning samas vastas küsimustele ja rääkis huvitavaid lugusid õigetel hetkedel. 🙂 Kokkuvõtteks ei saa sõnades täpselt seda elamust edasi anda, aga tegu oli ühe vingeima kogemusega, mida me ette võtnud oleme. 🙂

Categories: Austraalia | 3 kommentaari

3 thoughts on “Darwin – helikopteriga kalastamas

1. Võid tulla Eestisse kalameeste konverentsidele oma kalapüügi lugusid rääkima ja saad näha, kuidas inimesed kadedusest roheliseks lähevad.

• sirliaustraalias

Ilmselt küll. Naljakal kombel pole ma Eesti pinnal kunagi ühtegi kala ise püüdnud.

2. Pingback: VIDEO: Reisipäeviku viimane osa – Darwin & Coral Bay | Do you come from a land down under?

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )