Queenslandist lahkumisest ja uuest töökohast

Tervitused Geraldtonist, Lääne-Austraaliast! Mul on lõpuks veidi vaba aega, et hakata kirja panema meie seiklusi üle Austraalia sõitmisest, enne kui need päris meelest lähevad. Meil on veel 1000km sõita Kalgoorlieni, kuid Wilson on hetkel paranduses, sest avastasime eile, et ilmselt lekib käigukasti õli ning samuti on probleeme generaatoriga. Otsustasime mitte rumalalt riskima hakata ning asjad korda lasta teha, sest ilma konditsoneeri ja raadiota ei ole väga huvitav siinses kuumuses sõita. 😀 Oleme praeguseks hetkeks Daintreest lahkumisest alates sõitnud maha üle 8000km :O ning eile jõudsime oma ümber Austraalia sõitmisega lõpule – ring on nüüdseks peale tehtud (tegime sellega algust 2014. aastal)!

20170206_135946

Pilt tehtud eile veidi enne Monkey Mia teeotsa, kus meie ring ümber Austraalia täis sai.

Aga tulles tagasi Lucindasse, kus me enne teeleasumist peatusime, siis oma viimased päevad veetsime me ümbruskonnas asuvaid koskesid avastades. Sõitsime tagasi Wallaman Fallsi juurde, et matkata selle alla. Rada ise oli 3.2km pikk, aga lookles otse mäenõlvast alla, mis tähendas et tagasi üles minek oli päris raske, kuid tehtav. Vaatamata hoiatavatele siltidele otsustasime meiegi kose alla ujuma minna või siis tegelikkuses üle libedate kivide neljakäpukil end vette libistada ja korraks märjaks kasta. 😀 Pidasime väikese pikniku ning ronisime üles tagasi.

Järgmisel päeval külastasime Inghamist lõuna poole jäävat Jourama Fallsi, mis oli küll väiksem, aga pakkus väga ilusaid rockpoole ehk looduslikke “basseine” ujumiseks. 🙂 Veetsime seal ühe toreda pärastlõuna ning õhtul käisime Inghamis kinos vaatamas filmi Assasin’s Creed, mis mulle üllataval kombel väga meeldis. 🙂

Jourama Falls

Esmaspäeval, 23.jaanuaril, võtsime vastu tööpakkumise Kalgoorliesse ja otsustasime lõpetada ringi ümber Austraalia ning nii me teisipäeval teele asusimegi. Otsus Kalgoorlie töö vastu võtta sündis tegelikult kergelt – palganumbrid Lääne-Austraalias ei ole lihtsalt muude osariikide omadega võrreldavad. Oleme nüüdseks 4 aastat seigelnud ja leiame, et oleks aeg veidi paiksemaks jääda ning enda tulevikku kindlustama hakata. Ilmselt ei hakka me oma tulevikukodu Kalgoorliesse rajama – eelistame mõlemad siiski ookeani ääres elamist – kuid alustuseks on see hea koht. Taaskord on meie töö osaks ka tasuta elamine ja toitlustus. Oleme jälle hotelli managerid, mille osaks on pubi, restoran, toad ja alkoholipood. Ehk siis sarnane amet Esperance’i tööle, kuid vahe on selles, et Kalgoorlie töökoht on pigem restoran ja pannakse õhtuti 22-23.00 ajal kinni ehk et ei mingeid ööklubisid ega kell 7 hommikul töö lõpetamist. 🙂 Aga ma ilmselt kirjutan Kalgoorliest täpsemalt mõnes hilisemas postituses, kui ma seal ise kohal olen. 🙂

Teele asusime Lucindast 24.jaanuari hommikul ning esimesel päeval lookles meie tee kõigepealt lõunasse Townsville poole, kust keerasime sisemaale ja lõpetasime sõidu väikelinnas nimega Cloncurry. Sõitsime maha üle 900km ning midagi erilist teele ei jäänud – lehmad, karjamaad, rekkad ning veidi vihma ja üleujutusi. Õhtu lõpuks, kui hakkasime karavanparki sisse keerama, ei töötanud järsku bussi sidur. Meil õnnestus vabakäigul siiski parki sisse veereda ning peale pedaali “pumpamist” ka oma laagriplatsile ära parkida. Lisasime sidurivedelikku ning peale õhtusöögil käimist keerasime kerra ära, et olukorda hommikul uuesti hinnata.

Categories: Austraalia, Queensland | Sildid: , , , | 2 kommentaari

2 thoughts on “Queenslandist lahkumisest ja uuest töökohast

1. Pingback: VIDEO: Queenslandi koskesid vallutamas | Do you come from a land down under?