Veelkord lodge’st lahkumisest & lähituleviku plaanidest

Eelmise postituse jätkuks tahan kõigepealt uuesti üle korrata ja selgitada, et meie lodge‘st lahkumine ei ole kuskilt otsast negatiivne kogemus. Ei ole meil halbu suhteid omanikuga ning ei vihka me seda töökohta ega piirkonda. Meie aeg siin sai lihtsalt otsa. Eestiga võrreldes on seda kõike võib-olla tõesti veidi keeruline mõista, kuid asjad siin Austraalias (eriti meie puhul hetkel) on töömaastikul päris erinevad.

20161130_221634

Me oleme endiselt reisimas. Me küll peatume pikemateks perioodideks, et säilitada stabiilsust aeg-ajalt, kuid siiski pole me veel leidnud kohta, kuhu paikseks jääda. Nii säilibki meil vabadus lahkuda töökohalt, kui see meile enam väljakutseid ning -vaateid ei paku ja proovida midagi muud kusagil mujal. Sisimas unistame juba ammu oma kohast, mida saaks oma koduks nimetada ning pesa punuma hakata. Samas ei hakka me seda kusagil suvalises kohas ka tegema, lihtsalt sellepärast et “peab”, et pärast seal õnnetud olla. Aga kes ütles, et peab? 🙂 Kuidas see ütlemine oligi, et kas elada selleks, et töötada või töötada selleks, et elada.. 😉

Varsti saab meie koduks jälle buss Wilson, kuniks leiame koha kuhu end pikemalt sisse seada. Austraalia on suur ja tööturg lai. Kui täna kuskil ei näkka, küll näkkab homme või ülehomme. Või hoopis kuu aja pärast. Ärge muretsege – nii “hipiks” ma veel muutunud ei ole, et plaanikski elu lõpuni vandersellina ringi rändama jääda. Uskuge mind, mulle meeldib mugavus ja turvatunne ülekõige. 🙂 Aga ei tasu pead vaevata, et mis meist küll saab – meie saame alati hakkama. Lihtsalt ajad on teised ning Austraalias on väga lihtne sellist eluviisi viljeleda. Ei olda kinni stampides, et tuleb õppida selgeks üks amet või eriala ja siis samas töökohas 40 aastat töötada. Inimesed õpivad ja arenevad oma karjääri jooksul ning proovivad erinevaid väljundeid. Meie puhul teebki selle kõige lihtsaks fakt, et meil ei ole kohustusi ega midagi, mis meid kuskil kinni hoiaks ning muutuseid tegemast takistaks.

Tulles tagasi meie plaanide juurde, siis otsustasime ära, et Paronella Pargist liigume edasi veidi lõuna poole ja pargime Wilsoni vähemalt 2 nädalaks (kui mitte kauemaks) Lucinda nimelise linna karavanparki, vaata SIIT. Seal puhkame, kalastame ja avastame lähedal asuvat Hinchinbrook’i saart, mis on samuti kantud UNSECO maailmapärandi nimistusse.

Loodan meie puhkuse jooksul rohkem filmida ning teieni tuua vloge bussielust ja Hinchinbrooki seiklustest. 🙂 Seniks pätsasin Google avarustest paar pilti, et saaksite aimu, millega tegu.

Muidu midagi uut ei toimugi peale pakkimise ja viimaste asjade ostmise. Käisime eile Mossmanis ja varusime mitu kastitäit kuiv- ning konservtoitu, mida endaga kaasa võtta. Täiendasime ka oma matkavarustust, mis peaks nüüd aastaid kestma – näitan teele asudes täpsemalt. 🙂 Praegu tähendab see veidi suuremaid väljaminekuid, kuid juba paari nädalaga tasub see kõik end ära.

See postitus on nüüd küll väga laiali valgunud, kuid tahtsin lõpetuseks veel ära mainida, et minu blogijate kingiloosi saaja sai täna oma paki kätte. 🙂 Loodan, et ta ei pahanda, aga jagan teiega ka siin tema tehtud pilti, mida ta oma Facebooki lehel jagas. 🙂 Inca blogi leiate SIIT. Kingipakki panin Austraalia teepaki, mis on siinsamas Daintrees kasvatatud ja pakendatud; tsitaatide-kaardipaki ning jõulukaardi. 🙂

“Jõulukinkide saamine ja tegemine on minu meelest maailma üks positiivsemaid ja toredamaid asju. Täna sain oma selle aasta esimese jõulukingi, mis saabus mulle Austraalia vihmametsast:)” incaojamae.com

Categories: Austraalia, Queensland | Sildid: , , | 6 kommentaari

6 thoughts on “Veelkord lodge’st lahkumisest & lähituleviku plaanidest

1. Kas teile see aasta jõulukaarti saata ei saa?