Mida teie ootate?

Alles ma ootasin seda oktoobrit ja oma sünnipäeva ning nüüd ongi see kuu peaaegu juba otsa saanud. Kuigi siin sulanduvad päevad koguaeg oma rutiinis üheks pikaks joruks, siis vaatamata sellele möödub aeg üsna kiirelt. Mulle meeldib alati ikka midagi oodata, mis aja mõnes mõttes perspektiivi paneb ja jäin mõttesse, et mida siis nüüd jälle ootama hakata?

Vaadates lodge’i reserveeringuid, siis saab oodata vabu päevi, mida üha rohkem ees ootab. Novembrit loetakse märja hooaja alguseks ja selle tõttu langevad ka turistide arvud sel kuul märgavatalt. Ilm on õnneks siiski praegu jätkuvalt kuiv ja mitte liiga kuum, seega loodan, et see püsib veel mõnda aega. 🙂 Oleks tore jälle merele minna, kuid peame veidike ootama sellega. Meie paadike on praegu väikest uuenduskuuri saamas lodge’i generaatori mehaaniku juures, kes on ühtlasi ka paatide-laevade ekspert. Vahetame välja puidust põranda ja vaiba metallplaatide ja kummimattide vastu, sest puit ei pidanud kaua niiskele kliimale vastu ja hakkas vaikselt järgi andma. Lisaks on lihtsam paati peale kalastamist survepesuriga pesta, kui pole vaipa, mis kõik enda sisse imaks ning laseme teha ka nii, et põrand on eemaldatav, et selle alt puhastada saaks. Ühtlasi saab paat endale juhtimiskonsooli koos rooliga paadi ninas, et oleks parem näha ja mugavam juhtida – enne tuli juhil istuda paadi tagasosas, et käsimootoriga õiget suunda hoida. Kokkuvõttes peaks see kõik muutma meie kalalkäimised palju mugavamaks, sest paadis saab rohkem kasutatavat ruumi olema ning lisaks ka paar muud kalastamisega seotud uuendust (lõikelaud, elava sööda tank jms).

Eile oli meil ainult üks majake sees, mistõttu oli meil õhtu vaba ja sõitsime Cape Kimberley randa end veidi tuulutama ja ühtlasi võtsime ka õnged kaasa. Randa jõudes selgus, et ilm on veidi tuulisem, kui arvasime, kuid ei lasknud sel ennast heidutada. Üsna kiirelt saime ühe pisikese kala, kuid edasine tund aega möödus üsna vaikselt. Peesitasime niisama päikese käes ja hoidsime õnged ikka vees, kuniks Isaacil midagi suuremat konksu otsa hakkas. Tegu oli astelraiga, kelle sarnast ma varem näinud polnudki – tal oli eriti pikk ja triibuline saba. Lasime tal minna ja pakkisime ka ennast vaikselt kodu poole, kuna tuul pöördus ja pidime koguaeg enda õgesid tamiili ümber kinni jäänud vetikatest puhastama.

Reedel saabus meile uus vabatahtlik, kelleks on seekord neiu Inglismaalt. Ta peatus meil tegelikult siin nädal tagasi koos oma poiss-sõbraga ning talle hakkas siinne piirkond ja lodge nii väga meeldima, et haaras võimalusest, kui meie kuulutust nägi. Partner pidi tagasi koju naasma, kuid tal on oma tööviisal veel päris mitu kuud alles. Tundub, et ta jääb meile siia suisa paariks kuuks, mis oleks tegelikult üsna hea, kuna siis ei pea iga paari nädala tagant uusi inimesi välja õpetama. 🙂

Tulles tagasi ootamise juurde, siis ootan kindlasti jõule, sest siis on meil jälle veidi üle nädala aja puhkust. Otseseid plaane pole veel teinud, kõik oleneb jällegi ilmast – eelmisel aastal sadas non-stop, mis välistas kahjuks paljud välised tegevused. Seekord oleme vist jõuluõhtul ja -päeval siin ning ilmselt võtame 26.detsembril suuna Cairnsist lõuna poole telkima mõneks päevaks, kuid sinna on veel aega ja eks kõik oleneb muidugi ilmast ka.

Vahepeal vaatasin ära Eesti filmi “Päevad, mis ajasid segadusse“, mille Krista mulle lahkelt sünnipäevaks saatis – aitäh! Päris korralik nostalgia tuli ikka peale neid vanu hitte kuulates ja kuigi film oli kohati parajalt (ning eestlaslikult) ajuvaba, siis mulle meeldis küll. 🙂 Isaac isegi vaatas ja kuigi tal sellist äratundmist paljuga ei olnud, siis arvas, et päris omamoodi ja täitsa vaadatav oli küll.

03e237d21fb05d02433eaad0d9efe7cd

Sünnipäevaga seoses pean veel ära mainima selle, et ma pean vist paluma teil tulevikus mulle enam mitte šokolaadi saata, sest see hunnik mis mul praegu külmkapis söömist ootab, on lihtsalt meeletu!! 😀 Teeme jälle 3 päevast smuutikuuri ja see ei tee seda just mitte lihtsaks. 😀 Õnneks on ainult 1 päev veel jäänud, aga noh, saate aru küll. Olen nüüdseks langetanud umbes kuu ajaga veidi üle 5 kg, asendades tavapäraselt lihtsalt oma õhtusöögid ja ülepäeviti ka hommikusöögid smuutidega. Nüüd tuleks ratta selga jälle hüpata ka regulaarselt (olen teise üsna unaruse jätnud), et oma soovitud eesmärgini lähemale jõuda. 🙂 Aga, kes tasa sõuab, see kaugele jõuab, onju. 😛

Lõpetuseks meenus veel, et paar õhtut tagasi leidsime pisikese püütonipoja sissesõiduteelt, keda Isaac siis taltsutada püüdis ning lõpuks ka esimese hammustuse kirja sai. Püüton ei olnud rahul sellega, et keegi tema õhtust jalutuskäiku segas ja andis sellest ka korralikult märku. Õnneks ei ole püütonid mürgised ja tegu oli alles noore isendiga, seega on Isaac elus ja terve! 😀

img_20161028_21535920161028_214603

Categories: Austraalia, Daintree, Queensland | Sildid: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 3 kommentaari

3 thoughts on “Mida teie ootate?

1. Mulle ka meeldib alati midagi oodata. Praegu ootan kolmapäeva, et Eesti saaks sõita 😀 . Peale seda hakkan ootama jõule, sünnipäeva mitte eriti sest mulle ei meeldi number mis kukkuma hakkab :D.

Vaene Isaac, minu jaoks väga hirmutav ussilt hammustada saada :S. Te ikka mega vaprad seal 😀

• sirliaustraalias

Oh, tahaks ka Eestisse ju. Kauaks lähed?

Isaac ise nii elevil, õnneks mürgiseid ta torkima siiski ei lähe. 😀

• Lähen umbes nädalaks, sõltub kaua arsti juures läheb. Pole veel tagasilennupiletit ostnud haha. Ma usun et tahad, ma tahan just toidu pärast kui aus olla 😀 saaks normaalset leiba ja pasteeti,mmm :D.