Daintree Village & päikeseloojangu kruiis Port Douglases

Huh, emotsioonid on hetkel nii positiivsed viimastest päevadest, et tahtsin neid kohe teiega jagada! Meie sõbrad lahkusid täna hommikul ja nii tore oli viimased neli päeva nendega veeta ning seda täiesti plaanimata.

received_10154551345226913

Eile hommikul, kui meie ainsad kaks külastajat olid hommikust söönud ning lahkunud, võtsime meie suuna üle jõe, et minna Daintree Village-sse ehk Daintree külasse. Juba kunagi ammu olid ühed kliendid jätnud maha juhised, kuidas minna seal asuva koseni ning olimegi plaani võtnud seda avastama minna. Tee viis meid umbes 10 kilomeetrit külast eemale mööda kruusateed, kuniks jõudsimegi kohale. Tegu on majutusega, kus saab tegelikult ka ööbida, kuid üks nende koskedest on avatud väikese summa eest ka neile, kes seal ei peatu. Jalutasime mööda pisikest imeilusat ojakallast kuskil 10 minutit kuniks jõudsime Tranquility koseni (tõlkes rahulikkuse või vaikuse kosk). Poisid ronisid kohe kose alla, aga me S-ga jäime seekord eemalt vaatama, kuna S. on beebiootel ja mina unustasin rumala peaga ujumisriided selga panna. 😀 Tahame Isaaciga sinna kindlasti tagasi minna, kuna peale meie ei olnud seal mitte kedagi ning seal saab krokodille kartmata ka ujuda.

Lõunatama suundusime tagasi Daintree küla pubisse, kuhu jäime lausa paariks tunniks. Päike paistis ja tujud olid head, suundusime edasi Mossmani – pidin postkontorist läbi käima tööasjus, poisid kasutasid samal ajal võimalust ka Mossmani pubi külastada. 😀 Pärastlõunaks olin organiseerinud meile päikeseloojangu kruiisi Port Douglases ja nii me sinna kella neljaks läksimegi. Vaatasime veidi turul ringi, mis sadamas iga kolmapäeva pärastlõunal aset leiab ning oligi aeg katamaraaniga merele minna. 🙂 Veetsime mõnusad poolteisttundi seilates ja nautisime vaateid Port Douglasele ning ookeanile.

Õhtustama tahtsime algul minna ühte restorani, kus sai vee kohal vaadet nautida, kuid see oli liiga täis nagu ka meie teine eelistus. Nii otsutasime hoopis ühe niiöelda fine diningu restorani kasuks, sest et miks mitte. Hinnad on seal küll üsna krõbedad, aga koht nägi nii mõnus ja hubane välja, et otsustasime seda proovida. Kahjuks pettusime kõiges – teenindus oli aeglane, toit maitsetu ja mitte, et see restorani süü oleks, aga kõige tipuks sain ma mesilaselt kaelale kaks korda nõelata. Ma ei mäletagi, et ma enne kunagi oma elus mesilaselt nõelata oleks saanud, nüüd on vähemalt teada, et allergiline ma ei ole. 😀 Kaks suurt kuppu on nii sügelevad ja valusad olnud terve tänase päeva, aga muidu pole väga hullu. Nüüd on teada vähemalt, et sinna restorani me enam tagasi ei kipu.

Lõpetuseks pilte sellest pahurast maost, kelle Isaac üleeile õhtul restorani vetsust eemaldas. 😀

Categories: Austraalia, Daintree, Port Douglas, Queensland | Sildid: , , , , , , | Lisa kommentaar