Cairns – Normanton – Karumba – Daintree

Kui Sirli pühapäeval Cairnsi jõudis, oli Ironman juba alanud ehk et Sydneyst naastes võttis tavapärase 5-minutilise taksosõidu asemel lennujaamast motelli jõudmine aega hoopis 25 minutit. Käimas oli iga-aastane Ironmani triatlon, mida oli päris tore jälgida, kui ainult taksomeeter ummikus seistes muudkui edasi poleks tiksunud. Õnneks sattus mulle muhe taksojuht, kellega juttu puhuda ning kes paar kvartalit enne kohalejõudmist ka taksomeetri välja lülitas. 🙂

Peatusin jälle Reef Palms motellis ja olen sealsetele töötajatele juba tuttav. Ei tea kas läks lihtsalt õnneks või mis, aga seekord sain eriti mõnusa rõduga nurgatoa koos suure vanni ja isegi hommikumantlitega – ei saa kurta! 😛 Viskasin kotid tuppa ja jalutasin kesklinna, et jalgu sirutada ning õhtuks söögipoolist osta. Ülejäänud õhtu veetsin tubaselt iluprotseduure tehes, vannis ligunedes ja telekat vaadates.

Esmaspäeva hommikul võtsin suuna viiendat ja viimast korda jälle lennujaama, et minna Isaaci juurde Karumbasse, kus ta kalastamas oli. Kuna sinna otse lennata ei saa, tuli lennata kõigepealt Normantoni linna, mis asub Karumbast ca 70km kaugusel. Selliseid Austraalia väikelinnasid teenindab Regional Express Airline ehk lühidalt REX ja kuigi maksin pileti eest rohkem, kui edasi-tagasi lendude eest Sydneysse, oli see kiirem ja mugavam viis, kui üle 10 tunni bussis loksuda. Olin täiesti veendunud, et hinna sees on mul ainult käsipagas, seega tegin juba eelmisel õhtul algust asjade elimineerimisega, et 9kg saaks 7kg. Lennujaama jõudes oli mul siiski nii poolteist kilo üle, mis tähendas, et viskasin külma südamega veel hunniku asju ära, kuni järgi polnudki enam peaaegu midagi ja sain kilod 7.1 peale. Lõpuks check-in’i jõudes tuli välja, et kõigil on automaatselt 15kg äraantavat pagasit hinna sees, aga noh, eriliselt kahju mul äravisatud mustadest sokkidest polnud õnneks. 😀 Lend kestis poolteist tundi ja järjekordselt olin nii positiivselt üllatunud teeninduse suurepärasest tasemest, mida meie üks ja ainus stjuuardess lennu vältel pakkus – külm vesi lennu alguses, snäkk ja kuumad joogid lennu vältel ning värskendav Menthos lennu lõpuks. 😀

Normantoni lennujaam oli pisike kuur keset outback’i ja kui olin oma kohvri kätte saanud hakkasin kesklinna poole kõndima, kuhu oli ca 2km. Teadsin, et Isaac jääb umbes tund aega hiljaks, kuna tal oli samaks päevaks organiseeritud kalastusretk, mis lõppes oodatust hiljem. Mu plaan oli leida mõni kohvik, kus aega parajaks teha. Olin umbes 5 minutit kõndinud, kui üks tore naine oma auto kinni pidas ja linna küüti pakkus. Ütles, et talle kohe üldse ei meeldi inimesi sellise kuumaga kuskil tee ääres kõndimas näha ja ega tal oli ka õigus, tegu oli üsna kuuma ja kuiva pärastlõunaga keset kõrbe. Nii veetsingi oma ooteaja Normantoni kohvikus, kuniks Isaac lõpuks kohale jõudis.

Karumbasse jõudes parkisime bussi karavanparki ja suundusime ise jõe äärde, kus meil oli broneeritud õhtune päikeseloojangu kruiis jõel ja lahel. Peab ütlema, et alguses polnud ma tuurist väga vaimustuses – tiirutasime jõel ja kuulasime infot Karumba ajaloo kohta – mul oli igav. Kui aga hakkasime erinevaid linde nägema ja ka krokodille ning lõpuks lahele jõudsime, oli olemine väga mõnus. Eks sellele aitas kaasa ka pakutud juustuvaagen ja vein muidugi, haha. 😀 Päikeseloojang ise oli kiire, aga no nii ilus! Tõesti üks kaunemaid päikeseloojanguid mida ma näinud olen ja just see on Karumba üks tõmbenumbreid. Tuurilt naastest sõitsime paari kilomeetri kaugusele Karumba Point’i õhtust sööma, mis oli omaette katsumus, kuna vallabid ja kängurud olid õhtupimeduses teepervedele sööma tulnud ja neid oli tõesti SADU. Jõudsime kenasti kohale, sõime kõhud mereandidest punni ja läksime tagasi karavanparki, kus samuti vallabid ja kängurud kõik murualad üle võtnud olid, sealhulgas ka meie bussi ümbrus. 😛

Oma viimase päeva veetsime hommikust õhtuni rannas kala püüdes, kus me midagi suurt erilist ei püüdnud, aga see-eest saime palju päikest ja lihtsalt lõõgastuda. 🙂 Kohalik pelikan sai päeva lõpuks ka kõhu täis, kuna kõik kalad mille tagasi viskasime, haaras ta kohe endale. 😀 Kolmapäeval, 15.juunil, oli aeg kojuminekuks ja ees ootas 836 igavat kilomeetrit savannat ja tühermaad läbides. Õnneks läks aeg üsna kiiresti ja sõit ilma probleemideta ning tagasi lodge’i jõudsime umbes 19.00 ajal. Sel õhtul õnneks kliente polnud, seega saime omanikuga veidi rääkida ja ei pidanud kohe töö pärast muretsema.

Kokkuvõttes oli mul üks lenduderohke puhkus, aga jäin rahule, sest sain sõbrannatada, passi kätte, nägin lõpuks Sydney ära ja sain ka puhkeaega koos Isaaciga. 🙂 Järgmine puhkus ootab meid nüüd detsembris, aga peale nädalat tagasi tööl olles olen juba valmis järgmiseks, haha. 😀