Puder ja kapsad

Tere taas! Jõudsin eile õhtul koju tagasi ja peale päev otsa toimetamist otsustasin, et oleks vast õige hetk möödunud nädal enne kokku võtta, kui kõik meelest kaob. Enne kui sündmuste kronoloogilise järjekorrani jõuan, tahan alustuseks tänada kõiki, kes mu blogi ikka jätkuvalt loevad ja minu tegemistele kaasa elavad. Sain nimelt Eesti Blogiauhindade jagamisel Elu Välismaal kategoorias 8.koha 93 häälega, mis minu jaoks tuli päris suure üllatusena. Võitja pea 500 hääle kõrval ei paista see väga mingi tulemusena, aga mulle vaid iseendale, perele ja sõpradele kirjutaval blogijal tegi see meele täitsa rõõmsaks. 🙂 Aitäh teile! Kõike Blogiauhindadega seonduvat leiad SIIT.

Teiseks küsin abi kõigilt, kes IT ja arvutimaailmas veidi rohkem kodus on, kui mina. Nimelt hakkas umbes kuu aega tagasi mu Asuse laptop tegema sellist trikki, et trükib ise heas peast koguaeg komasid. Mitte nüüd õnneks 24/7, aga siiski üsna tihti, nii et teinekord on raske isegi arvutisse sisse logida, kuna parooliks tekib hoopis hunnik komasid. Backspace nupp ka sellistel hetkedel väga ei aita ja nii ma siis ootangi ja toksin Esc klahvi ning siiamaani on see nagu aidanud. Kui mul erinevad aknad näiteks lahti on, siis teinekord lakkab lisaks komade hunnikule töötamast ka arvuti touchpad ja siis aitab vaid Alt+Tab-iga akende vahetamine ja Esc klahviga sulgemine. Igatahes, olen teemat ka Googeldanud, aga konkreetset vastust pole saanud. Olen klahvi alt ära puhastanud ka, aga lootuses, et ma seda jälle Cairnsi poodi tagasi ei pea viima, proovin veel siit abi leida. 🙂

Krista viimasel nädalal džunglis võtsime aja veidi maha ja olesklesime niisama lodge‘s; vaatasime Kullakesi; käisime rannas, kui ilm lubas; külastasime krokodillide ja vallabite söötmist Lynch-Haven kohvikus ja tuuritasime Cooper Creek jõel krokodillivaatluse ekskursioonil. Tegu on sama jõega, mis suubub Thorntoni randa ja kust selleks hetkeks oli kätte saadud ka see krokodill, kes tolle naise endaga kaasa viis. Antud ekskursiooni juht on ainus, kellel on luba sellel jõel tuure teha või üldse seilata ja ta rääkis meile verdtarretavaid lugusid, kuidas ta krokodilli antud naise kehaga nägi ja raske südamega krokodilli ametivõimudele kätte näitas.

Teisipäeval, 7.juunil, jätsime Isaac’iga hüvasti, võtsime tööauto ja kimasime Cairnsi lennujaama poole, et seal omanikuga kohtuda, talle autovõtmed anda ja ise taksoga oma motelli sõita. Mul oli selleks hetkeks nii kõriauguni jälle töötamisest, et väga värskendav oli vahelduseks ka ise lõpuks oma puhkust Kristaga nautima hakata. 🙂 Seadsime end sisse taaskord Reef Palms motellis (vaata siit), kus enne Eestisse lendamist ka peatusime ning peale väikest värskendust jalutasime mööda esplanaadi kesklinna. Linna keskus üle vaadatud, suundusime šoppama ning pärastlõunaks jälle tagasi motelli, et end basseinis kuumast ilmast jahutada. Kahjuks jäi suplus lühikesekst, sest kuigi siinkandis talve kui sellist ei eksisteeri, siis on basseinidel ikkagi praegusel aastaajal veidike lisasoojendust vaja, eriti kui päike neile päev läbi otse peale ei paista. 😀 Õhtul näitasin Kristale ära ka Cairnsi ööturu, kus maitsesime erinevaid Hiina köögi hõrgutisi ja Krista ostis kodustele suveniire. Hiljem jalutasime veel kai peal ja imetlesime imelusaid ja luksuslikke jahte ning suundusimegi koju, et järgmisel hommikul Sydneysse lennata.
Unustasin Cairnsis üldse millestki pilti teha, aga kaks pilti meie toast Reef Palms motellis:

3-tunnine lend Sydneysse möödus väga sündmustevaeselt, pean lihtsalt ära mainima, et JetStar (odavlennufirma) on ikka selles suhtes ikka üsna mõttetu, et kuigi nende lennud saab tihti odavamalt ja hulle kampaaniaid tehakse ka (kuigi lõpuks pead ikka iga liigutuse eest juurde maksma), siis kokkuvõttes maksab mugavus ka midagi ja jään Qantasele truuks! Aga erinevatest lennufirmadest veidi rohkem järgmises postituses. Sydney lennujaamas oli meid ees ootamas juba Siret, kes Gold Coastilt kohale lendas, et meiega 4 päeva Sydneyt avastada. Ostsime oma ühistranspordi Opal kaardid ja orienteerusime üsna kiirelt õige rongi peale, et kesklinna saada ja oma AirBNB korter üles otsida. Ka see osa läks päris kähku ja valutult ja juba oma kesklinna korteris sisse seatud olimegi. Kaua me aga passida ei tahtnud ja võtsime suuna linna avastama ning esimeseks sihtkohaks sai Sydney Tower Eye (nagu meie teletorn).

Sama päeva õhtuks olime kõik kuidagi nii väsinud, et tegime hoopis tubase sushi õhtu ja pläkutasime niisama. 🙂

Tõmban aga selle postituse siinkohal kokku, kuna tundub, et pean oma arvuti siiski poodi tagasi parandusse viima, kuna nüüdseks on kogu klaviatuur omadega sassis – pooled klahvid ei tööta või tuleb sealt mingeid imelikke sümboleid ainult. Kasutan praegu lisa klaviatuuri, et see postitus lõpuni kirjutada, aga samas see nüüd ka alla aasta vana laptopi puhul lahendus olla ei saa. Ei tea, kas tegu on jälle niiskusprobleemiga (omanik ei kasuta kunagi majas konditsioneeri, kui ta siin on – mida tuleks aga siiski teha, et riided hallitama ja tehnika tuksi ei läheks) või on asi laptopis endas. Igatahes, järgmises postituses kirjutan meie Sydney reisist veel; sellest kuidas ma Canberras käisin; puhkuse lõpust koos Isaaciga ja tööteemadel.

Ahjaa, seda pean siiski ka veel teiega jagama, et täna helistas Isaac Immigratsiooniametisse, et uurida, mis seisus tema RRV visa on, mis juba mai lõpus oleks pidanud vastuse saama. Selgus, et tegelikult tehtigi otsus 2 päevaga, 26.mail, aga meile unustati öelda. 😀 Ta on nüüd ametlikult Austraalia permanent resident, mis tähendab seda, et aasta pärast on tal õigus taodelda Austraalia kodakondsust ja mina saan juba praegu ka ise permanent residency-t taodelda. Ilmselt ootan sellega umbes kuu või kaks kuni tulumaksu rahad tulevad, sest selle maksumus jääb umbes 7000 AUD kanti.

Categories: Cairns, Daintree, New South Wales, Queensland, sydney | 7 kommentaari

7 thoughts on “Puder ja kapsad

1. B ytles nii: Right click on the toolbar at the top of your browser window and check for any switched on extra toolbars and turn them off.

Aga ega ma pead ei anna et see sama jama on, mul oli mingiaeg ka nii et kirjutada ei saanud ja viskas komasid sinna valgele reale 😀

2. Et nagu plõksuta midagi offi seal ja siis vaata kuidas on lol

3. No nüüd ütles et kui komasid topib Sulle siis võimalik et üldse viirus sees, kui panedki offi seal need extra toolbarsid siis viirus lülitab ikka tagasi sisse. Sa kustuta mu kommentaarid ära, liiga palju sai 😀 😀

• sirliniidas

Ma proovin – praegu on üldse ime, et arvutisse sisse sain – kõik klahvid hakkasid siin vahepeal oma elu elama. :O

• Tundub et viirus, aga ega sa mingit jooki peale pole ajanud? Vist ei ole ma arvan?

Ei ole midagi peale ajanud – kardan, et klaviatuuriga mingi jama – süüdistan seda kuradima niisket kliimat või siis poodi, kes mulle sita arvuti müüsid, millel koguaeg sada jama. 😀 Hahaa..

• Täitsa imelik ikka, ega siis muud üle vist ei jää kui poodi tagasi viia 😀