Eurotrip 2016: Holland – Soome – Tai – Austraalia

Lend Amsterdamist Helsingisse kestis veidi üle kahe tunni ja olles nüüdseks juba nii mitu lendu läbinud, ei mäleta ma sellest lennust mitte midagi, aga ega seal peale tee-kohvi serveerimise midagi põrutavat ilmselt juhtunud ka. 😀 Soomes tervitas meid igatahes jälle lumi ja teadaanne, et meie lend Bangkoki on 2 tundi edasi lükatud. Nii oli meil Vantaa lennujaamas vist kuskil 4-5 tundi aega parajaks teha – sõime lõunat, jõime kohvi ja vahtisime niisama netis. Lõpuks lennukile jõudes sain seekord meeldiva üllatuse osaliseks, nimelt oli tegu väga uue lennukiga ja meie varuväljapääsu istekohad mugavamad, kui Singapuri lennul. Kahjuks lükkus meie õhkutõus veel umbes tunni võrra edasi, kuna üks naisterahvas oli otsustanud liiga palju vägijooki enne lendu sisse kaanida ja ta tuli politsei poolt lennult maha eskortida. Plaan lennul magada ebaõnnestus kahjuks, ei teagi miks – ju olid uued filmid valikus liiga huvitavad. 🙂 Natuke põnevust sai meil ka – nimelt kaotas Isaac paariks tunniks oma abielusõrmuse ära – ta võttis selle korraks sõrmest ja pani väikesesse sõrme “hoiule”, kuna lendamisest olid sõrmed paiste läinud ja eks ta sinna ununes ja minema lendaski. Otsisime, mis me otsisime, aga üles seda ei leidnud. Pime oli ka ja olime juba enam vähem paratamatusega leppinud, kuni hommikul veidi enne maandumist märkas meie vastas istuv lennusaatja midagi eemal põrandal ja õnneks oligi tegu Isaaci sõrmusega. 🙂 Lõpp hea, kõik hea!

Bangkoki lennujaama olime organiseerinud omale hotellist transfeeri ja järgi oli tuldud meile eriti vägeva BMW-ga, kotid haarati kohe käest ja veepudelid ootasid tagasistmel – Aasias saab end ikka nagu kuningakass tunda ilma et rahakott pärast vastu haigutaks. 🙂 Hotelliks olime valinud Chatrium Hotel Riverside Bangkok, link siin, mis nagu nimigi aimu annab, asus jõe kaldal. Teenindus oli viimase peal, saime kohe oma tuppa, kuigi oli alles hommik ja kukkusime jalapealt voodisse unevõlga tasa magama – kui olime aknast vaate imetlemise lõpetanud, asusime nimelt 28. korrusel.

Kaks ööd Bangkokis valisime seekord just seetõttu, et pikad lennud Euroopast Austraaliasse üksteise otsas järjest ei oleks ja et saaks end enne tagasi tööle minekut rohkem välja puhata. Lisaks veel seetõttu, et me kumbki pole Tais käinud ja tahtsime näha, mis Bangkokil meile pakkuda on. Isaaci suureks sooviks oli näha Tai poksi ja nii me peale lõunauinakut seda vaatama suundusimegi. Hotelli kaudu organiseerisime piletid ja tuli vaid taksoga kohale minna. Enne staadionile sisenemist otsustasime kohalikku tänavatoitu proovida, mida seal ümbruses ohtralt ja odavalt müüdi. Kuna vee joomine Aasia riikides on alati selline risky business, siis võtsime igaks petteks õlled, mis toodi kohale 0.65 liitristes pudelites – mul oli tükk tegu, et sellest poolgi alla saada, sest nii suur õllesõber ma nüüd ka pole. 😀 Matše oli kokku 9, me jõudsime kohale teise ajal – ma väga kommenteerida siin nagu ei oskagi – verd ega mingeid vingeid liigutusi me ei näinud, samas oli täitsa põnev ja kaks korda kanti võistlejad isegi kanderaamiga ringist minema. Enne igat matši tegid võistlejad ringis traditsioonilist tantsu, ilma milleta vastasega rinda pistma minna ei tohi. Isaac ütles, et ootas natuke äkilisemat elamust (olles ise võitluskunstidega tegelenud ja ka Tai poksiga kokku puutunud), aga jäi samuti rahule, et nüüd on nähtud.

Õhtu lõpetasime mereanni restoranis, peale mida sõidutas taksojuht meid oma soovitusel hotelli asemel hoopis ping pong show‘le – öeldes, et me pole Bangkokis käinud, kui seal ära ei käi. Noh, käisime, nägime 😀 – mingit elamust me kumbki sealt ei saanud, aga saame öelda, et tehtud! Kes tahab täpsemalt teada, millega tegu, võib ise rohkem infot otsida. 😀

Teise päeva plaan oli veidi šopata ja suundusime Siam Paragon kaubanduskeskusesse, kus esimesena otsisime kõhukinnitust ja teiseks jäi meile ette hoopis Sea Life Bangkok Ocean World. Nii me seal hoopis käisimegi – vahtisime kalu ja pingviine ja jäime elamusega täitsa rahule, kuna nägime kalu, keda muudes sarnastes akvaariumites siiani kohanud pole. Ajavahe andis endast vist jälle märku ja šoppamise asemel läksime hoopis tagasi hotelli, plaaniga veidi tukastada.

12801123_920925341347630_941992591080013288_n

Hotelli jõudes meenus aga Isaac’ile, et ta oli lugenud paljukiidetud spa-st meie hotelli kõrval ja nii me sammud sinna seadsimegi. Võtsime mõlemad 90-minutilised Tai massaažid, mille oleks tänavalt mõnest putkast saanud võib olla 3-4 korda odavamalt, aga kuskil 20 euro ringis polnud meil kahju maksta kvaliteetse ja väga profesionaalse teeninduse ning õhkkonna eest. Kõigepealt võeti meie plätud ja pandi jalga sussid, toodi tass teed ja edasi juhatati meid kardina taha, kus saime omale mugavad pluusid ja püksid. Olin natuke pabinas, kuna olen üsna nõrguke selliste massaažidega ja mul kipub alati pigem valus, kui mõnus olema. Pabistasin aga ilmaasjata, suutsin seda massaaži isegi nautida, kuigi neid valusaid punkte jagus mul üle keha küll ja veel, aga no ma ei saanud ju Isaac’i kõrval kehvem välja paista ja valu välja näidata. 😀 90 minuti lõpuks olin ma läbi muditud, kui plastiliin ja tundsime end mõlemad ülimalt lõõgastunult. 🙂 Hotelli naastes käisime korra basseini ääres, aga meie jaoks oli vesi ujumiseks liiga külm! Bangkoki ilm oli soe (ikka lähemal sinna +30 kanti), aga bassein oli soojenduseta ning me oleme sisimas vist vihmametsa kuumuse ja niiskusega nii ära harjunud, et seal hakkas kohati isegi väljas natuke jahe. 😀

12799273_920925244680973_2045910917753107208_nÕhtu lõpetasime hotelli lähedal asuval ööturul, kus sõime õhtust, ostsime paar suveniiri ja käisime vaateratta peal. Öösel meil und ei tulnud ja passisime poole hommikuni üleval, mistõttu ärkasime alles pärastlõunal. Olime maksnud hilise check-out’i eest, kuna tundsime, et enam lihtsalt ei jaksa turisti asju teha ja tahtsime vaid magada. 😛 Puhkamine pole kerge, eksole! Lennujaama läksime jällegi transfeeriga ja asusime Sydney poole teele. Bangkok meile suuri emotsioone ei tekitanud, samas Taisse tahaks ilmselt tagasi minna kunagi – siis aga pigem rannapuhkusele mõnda kuurortpiirkonda.

Sydney lend oli Qantasega taaskord ja lennuk oli küll vanem, kuid siiski mugav. Magada me aga jälle ei osanud ja nii me suht zombidena 5.märtsi hommikul Austraalias maandusimegi. Meil oli paar tundi aega, et hommikust süüa ning edasi 3-tunnisele Cairnsi lennule minna. Plaan oli seal silm looja lasta, aga noh, lootus on lollide lohutus. 😀 Cairnsi jõudsime keskpäeval, kust võtsime rendiauto, käisime oma arvutil paranduses järgi ja vurasime koju. Omanik ootas meid, kotid ukse kõrval pakitud ja minekuvalmis. 😀 Tegime temaga siiski ühed kohvid ja ta andis meile tööasjad üle ning asuski teele. Me olime selleks hetkeks juba nii üleväsinud, et ega pea enam midagi kinni võtnud, aga oma asjad sain siiski lahti pakitud ja umbes üheksa ajal kukkusin voodisse. Meil oli sel õhtul üks majake tegelikult ka siin, aga restoran suletud ning nii saime siin vaikselt kudeda. 😛

Nii jõudis meie seekordne Euroopa reis lõpule ja peab tõdema, et kuigi kodus on alati ilmatuma tore käia (ja kahju, et tihemini ei saa), siis Austraaliasse oli seekord kuidagi väga kodune naasta. 🙂 Ajavahe annab meile tegelikult veel siiamaani tunda, seega keerangi nüüd kerra ära!