Eurotrip 2016: Austraalia – Singapur – Soome – Eesti – Venemaa – Eesti

Tervitused Eestist! 🙂 Saatsin täna Isaaci lennuki peale, et ta Amsterdamis oma vennaga kvaliteetaega veeta saaks ja seadsin end ise vanematekoju sisse kuni järgmise kolmapäevani. Peale tihedat puhkuse algust on mul nüüd hetk aega panna kirja veidi meie seiklustest, mis jäid Austraaliast lahkumise ja tänase päeva vahele.

Nagu ikka, ei saanud lodge’st lahkumine minna nii sujuvalt kui oleks loota tahtnud. Nimelt otsustas laupäeva õhtul juba neljandat korda lõpetada töötamise meie kanalisatsioonisüsteemi üks pumpadest. Meil polnud sel hetkel enam midagi selles osas ette võtta võimalik ja nii andsime pühapäeval Cairnsis omanikule võtmed üle, koos juhistega, mida selles osas teha. Ise seadsime end motellis sisse, viisime oma arvuti parandusse, tegime viimased ostlemised ja alustasime puhkamisega! Reef Palms motell oli nii mõnus – puhas, tore teenindus ja üleüldiselt hubane. Mis kõige tähtsam, sealne bassein oli lihtsalt super! Ilmselt saab see meie peatuskohaks edaspidigi, kui Cairnsi ööseks vaja jääda. Õhtul käisime veel ööturul söömas, korraks põikasime ka kasiinosse ja täiendasime viimaseid suveniirivarusid.

Esmaspäeva hommikul kasutasime motelli tasuta transfeeri teenust ja suundusime lennujaama Brisbane’i lennu peale. Kuidagi sattusime me viimasesse ritta, mis pole kunagi hea, sest seal ei saa istmeid alla lasta. Õnneks pakuti snäkke ja lend kestis vaid paar tundi, seega elasime üle 🙂 Lennujaamast hüppasime rongi peale ning suundusime kesklinna, kuhu meil oli võetud tuba Park Regis North Quay hotelli – sain sinna töö kaudu hea pakkumise ja nii lõpetasimegi 23. korruse apartmendis. 😉 Pärastlõunal vaatasime natuke linna peal ringi – ma polnud varem ise Brisbane’s käinud – ning õhtu lõpetasime Sireti ja Daniga iiri pubis jutustades. 🙂

Teisipäeval alustasime oma teekonda Singapuri poole ja lennujaama liikumiseks otsustasime hotellist transfeeri organiseerida, mis tuli isegi odavam kui rongiga seigeldes. Lennujaamas läks Austraaliale mitte-omaselt kõik väga kiiresti ja valutult – saime kogu reisi pardakaardid kohe kätte ja pagas läks otse Tallinnasse. Lend oli meil Qantase lennufirmaga ja minul jagub vaid kiidusõnu! Lennuk oli uus, meelelahutusprogramm väga mitmekülgne, teenindus suurepärane ja ruumi tundus olevat ka väga mõnusalt. Vaatasin filme ja sarju, värvisin oma lennujaamast soetatud täiskasvanute värviraamatut, lugesin ajakirju ja 8 tundi möödus üsna ruttu.

Singapuri lennujaama jõudsime plaanitust tund aega varem ja nii ootas meid seal ees 7 tundi. Ma polnud varem Singapuri lennujaamas käinud ja jällegi olin nii positiivselt üllatunud, kui kasutajasõbralik see on! Tasuta jalamassaaži aparaadid, erinevad välisalad, poed ja restoranid ning bassein ja jõusaal. Peale kosutavat jalamassaaži otsustasime meiegi minna ujuma, et end veidi liigutada ja värskendada. Ainuke mure oli selles, et ma ei olnud käsipagasisse pakkinud kaasa ujumisriideid. Nii seadsin sammud Billabongi poodi, kust ostsin liiga kalli raha eest endale 3 numbrit väiksemad bikiinid, kuhu ma end vihaga sisse pigistasin ja nägin välja kui kiles viiner. 😀 Mul oli aga suht suva, kuna katusel asuv bassein oli väga kutsuv ja õnneks ei pea ma neid inimesi, kes seal olid, enam kunagi nägema. 😀 Hiljem käisime veel söömas ja oligi aeg Helsingi lennule suunduda.

Juba enne pardale minekut võis kuulda meie väravas väga palju eesti keelt ja tundus nagu pool lennukit oleks eestlased olnud. 😀 Me olime maksnud varuväljapääsu kohtade eest, mis andis meile küll rohkem jalaruumi, aga kuidagi tundus see Finnairi lend nigelam kui Qantase oma oli. Meid ootas ees pea 12 ja pool tundi lendamist ja olin alguses natuke häiritud, kuna meie istmetel oli täielik sein vahel, mis tähendas, et me ei saanud end mugavalt üksteise külje alla sättida nagu seda muidu teeme. Õnneks hakkasime me südaööl lendama, mis tähendas et peale õhtusööki tuli isegi uni peale ja saime mõlemad kuskil 4 tundi ka magada üllataval kombel. Hiljem vaatasin ära ühe filmi, aga magama enam ei jäänud, sest lennukis oli ikka hullult külm. Nii varastasin ma ka Isaaci teki ära ja jutustasime niisama kuni maandumiseni. 😀

Helsingis tervitasid meid kaks külmakraadi ning veel rohkem eesti keelt. 😀 Tegime kiire kohvi ja läbisime passikontrolli ning oligi aeg istuda veel külmemasse lennukisse, et 25 minutiga Tallinnasse lennata. Nii kiirelt me seekord ei saanud, kuna pagasi laadimisega läks kauem ja lennuk tuli ka jääst puhtaks pesta, mistõttu istusime me pea tund aega lihtsalt lennukis. 😀 40 minutilise hilinemisega maandusime me lõpuks hallis Tallinnas, kus lennujaamas ootasid meid mu vanemad ja Krista. 🙂 Mul oli plaanis krokodillipisaraid valada, aga kuna ma läbi pilvede midagi ei näinud, ei tulnud ka neid pisaraid kuskilt. 😀

Esimesel päeval me suurt ette ei võtnud – jutustasime vanematega, tukkusime, seadsime end oma ajutises kodus (tädi korteris) sisse ja õhtustasime koos perega. Järgmiseks päevaks oli mul aga kirja pandud aeg KSA silmakeskuses, et näha kas ma kvalifitseerun silmade laseroperatsioonile, et saada lahti oma prillidest. Poolteist tundi teste ja tulemusena on mul homme, 16.veebruaril, aeg kirjas protseduurile peale mida ei pea ma enam prille kandma, et kaugele näha! 🙂 Paar päeva peale protseduuri on mul lisaks kaugele nägemisele raskendatud (hägune) ka lähedale nägemine, seega ma ei oska hetkel prognoosida, millal ma jälle blogida saan. 😀 Seega proovin praegu panna nii palju kirja, kui jaksan. 🙂

Tegime samal päeval lisaks ka tiiru vanalinnas ning suundusime edasi Viimsi Spasse, kuhu olime kaheks ööks toad koos hoolitsustega broneerinud meile, mu emale ja vennale. 🙂 Käisime kalateraapias, saime erinevaid massaaže ning mõnulesime saunades ja basseinides. Eriti vägev oli uus 18+ spa osa, kuhu ma kõigil kindlasti minna soovitan, vaatamata kuuldustele, et seal ainult paarikesed amelemas käivad – võib-olla olime seal liiga varajasel tunnil, aga meil oli seal täiega mõnus! 😛 Õhtust käisime mõlemal päeval söömas Black Rose Pubis – toit oli täitsa hea, kokteilid maitsvad ja atmosfäär hubane.

Laupäeva õhtul olid mu vanemad korraldanud meile niiöelda tagantjärgi pulmapeo Oxforelli jahimajas, kuhu tulid kokku minu lähemad sugulased ja sõbrad. Minu onu bänd mängis tantsuks muusikat, sõime-jõime-jutustasime ja veetsime toredalt aega. Mõne jaoks lõppes pidu varem, kui teiste jaoks – eestlaste viinavõtmise oskusega annab väismaalastel sammu pidada, eksole. 😉 Sellegipoolest oli üks tore õhtu – suur tänu kõigile tulemast ja vanematele korraldamise eest!

Paar päeva veetsime jälle Tallinnas – proovisime järgi uusi poppe toidukohti, külastasime hambaarsti ja jalutasime niisama. Kolmapäeval võtsime aga minu isa kaasa ja suundusime hoopis sadamasse, kus ootas meid ees Printsess Anastasia laev, mis viis meid 72 tunnisele viisavabale kruiisile Peterburgi. Esimene öö möödus laevas, rahvast palju ei olnud – sõime õhtust ja kerisime kerra. 🙂 Järgmise päeva hommikul saabusimegi Venemaale, kus peale passi- ja turvakontrolli ootas meid sadamas puhkpilliorkester – väga uhke vastuvõtt! Edasi suundusime laevafirma tasuta bussiga kesklinna ning oma hotelli, milleks oli Domina Prestige 5*. Mul ei jätku sõnu, kui vägev see hotell oli! Maailma mugavaim voodi, kõige tähelepanelikum klienditeenindus ja lihtsalt super kogemus! Kellel iganes kunagi Peterburgi asja on, siis soovitan soojalt seal ööbida. Meile tundus see eriti hea diilina, kuna Austraalias ei saa selle raha eest teinekord korralikku motelligi! Esimese päeva kondasime niisama linna peal, õhtustasime ühes traditsioonilises Vene restoranis ning järgmisel päeval suundusime 6 tunnisele linnaekskursioonile, mis viis meid ka linnast välja Katariina paleesse Puškini linnas.

Teise päeva õhtul suundusime tagasi laeva, mis tõi meid laupäeva hommikuks Helsingisse ja sealt tulime Superstariga tagasi Tallinnasse. Natuke väsitav oli, aga samas ikkagi mugav, et ei pidanud viisadega jamama hakkama ja Isaac sai täita pikaajalise unistuse Venemaad külastada. 🙂

Sõbrapäeval käisime vanematega Siniallika trahteris lõunal ning õhtustasime kahekesi vanalinna restoranis Farm, mis oli küll üks väga huvitav maitseelamus. Täna veetsime veel natuke mu vanematega aega, Isaac pakkis asjad kokku ja viisime ta lennuki peale ning siin ma nüüd olen. 🙂 Homme lähen silmaopile ja peale seda on mul veel umbes nädal kodumaa pinnal jäänud. Planeeritud on nii naiste- kui ka saunaõhtu sõpradega – loodetavasti pole mu silmad liiga tundlikud, et neid ka nautida saan! 🙂

Categories: Austraalia, Eesti | 9 kommentaari

9 thoughts on “Eurotrip 2016: Austraalia – Singapur – Soome – Eesti – Venemaa – Eesti

1. sigrid

Nii lahe postitus, naudi viimast nädalat eestis!!! Väga vinge, et abikaasa venemaale viisid, tahan oma austraalia peiksi ka sinna viis kui Eesti läheme koos ühel päeval!

• sirliniidas

Aitäh! See viisavaba kruiis on hea võimalus selle tegemiseks. 😉

2. Tekib tahtmine isegi Idanaabreid üle vaatama minna, küll saaks see olema keerukas ettevõtmine.

Suvisel ajal on neil rohkem reise ja saab ka samal päeval tagasi tulla näiteks – ei pea hotelli võtma.

3. Te olete nii ägedad ikka :), loodan, et taastud silmaopist kenasti ja viimane nädalake möödub mõnusalt!

• Tänud, Siiri! Protseduur läks väga kiiresti ja valutult,hetkel on lähedale nägemine üsna ähmane, aga enesetunne on hea., 🙂

4. Väga chill puhkus ikka Sul! Ma ka prillikandja aga opile pole ma mõelnud ja vist ei mõtle ka sest nii ära harjunud ja kuidagi pole üldse enda moodi kui prille pole ees 😀 😀