Reisipalavik

Ma tegelikult ei tea, kas seda nyyd p2ris reisipalavikuks nimetada saab hetkel, aga 2revus on sees kyll. Nii tahaks juba minna ja viimased p2evad venivad liiga aeglaselt, mis siis, et tegemisi jagub. 🙂 Ilmselt j22b see postitus viimaseks, kuna enda arvuti viime alles pyhap2eval poodi tagasi ja t6en2oline on, et sinna see reisi ajaks ka j22b.

Nagu mainitud sai, siis kliente meil praegu pole ja nii on kohati end isegi raskem motiveerida midagi tegema. 6nneks t88 siiski k2ib – vabatahtlikud on tubade v2rvimisega j6udnud eelviimase majakeseni; oleme v2lja vahetanud k6ik madratsid tubades; ma olen kirja pannud nii palju t88juhendeid, kui oskan; maja ja k88k said eile koristatud, j22nud on veel vaid toad ise; isegi murutraktori saime v2lja vahetatud esmasp2eval, kuna vana mootor lendas lihtsalt 6hku. 😀 Lisaks v6in ma nyyd autode tuunimise oma oskuste nimekirja lisada, nimelt aitasin Isaacil Wilsoni lakke vaipkatet panna ja neljap2eval-reedel peaks viimased t88d bussi kallal ka l6petatud saama. Isaac l2ks t2na Mossmani, et buss ylevaatusesse viia ja siis loodetavasti l6puks Queenslandi numbrim2rkide peale yle viia (siiani oleme ikka veel Tasmaania omadega s6itnud, ups). 😛

Eile oli Austraalia P2ev, mida me ei t2histanudki mingit moodi, aga laup2eval k2isime pubis, kus korraldati erinevaid yritusi just siis. Murutraktorite ralli magasime maha, aga kuuldavasti oli olnud ainult 3 v6istlejat. Panime panused siis cane toad ehk k2rnkonnade v6iduajamise peale, kuid ka see oli sekunditega l2bi, sest osalejaid oli ainult kaks. 😀 Meie vabatahtlikud liitusid samuti meiega, tegime paar piljardim2ngu ja s6ime 6htust ning tulime koju. Me k2isime seal ratastega, kuna sinna on ainult paar kilomeetrit – 6igesti tegime, kuna kohalikel on kombeks igasuguste joobeastmetega siin rooli istuda. Nii saidki kaks pargitud autot omale kenad m6lgid, kui yks kohalikest oma v6imeid yle hindas ja yhele pargitud autole sisse tagurdas ning siis suurest ehmatusest gaasi andis ja teisele pargitud autole tagant sisse s6itis. Noh, veidi vyrtsi siia v2ikesesse kommuuni ka. 😀

K2rnkonnade v6idujooks – pilt Internetist

Reisiplaanidest aga nii palju, et meie kava n2eb v2lja selline:
P, 31.jaanuar – s6idame Cairnsi, anname lennujaamas t88auto omanikule yle ja ise seame end sisse Reef Palms motellis (link) Cairnsis. Plaan on viia arvuti parandusse ja veel natuke shopata ning siis ilmselt kuhugi 6htustama minna.

E, 1.veebruar – lendame Brisbane’i, kuhu j6uame l6una ajal. Meie hotelliks on Park Regis North Quay (link) ja plaaniks on niisama Brisbane’s ringi vaadata, v6ib-olla veel shopata (kui Cairnsist k6ike vajalikku ei 6nnestu saada) ning 6htul tuleb Siret samuti Brisbane’i, et siis koos 6htustada. 🙂

T, 2.veebruar – l6una ajal (kell 4 hommikul Eesti aja j2rgi) v2ljub meie lend Singapuri, kuhu kohaliku aja j2rgi j6uame umbes kell kuus 6htul (ehk 12 p2eval Eesti aja j2rgi). Lend Helsingisse v2ljub sealt syda88l (18.00 Eesti aja j2rgi), seega on meil aega seda 2gedat lennujaama avastada, kui viitsimist on – seal leidub nimelt lisaks poodidele ja toidukohtadele n2iteks ka: v2libassein, tasuta linnaekskursioonid, kinod, liblikate aed, p2evalille aed ja palju muud.

K, 3.veebruar – hommikul j6uame Helsingisse, kus meil on umbes poolteist tundi aega ja siis suundumegi lyhikesele Tallinna lennule ning 8.00 j6uamegi koju. 🙂

N2eme juba Eestis! 🙂

Categories: Cairns, Daintree, Eesti, Queensland | 6 kommentaari

6 thoughts on “Reisipalavik

1. Nii lahe, et Eestisse lähete, turvalist ja mõnusat reisi teile 😊!!

2. sigrid

Ma ise ka resideerun aussis ja juuni alguses lähen koju, no ei jõua ära oodata!!! Nii kui aasta 2016 saabus, tundub juunikuu järsku nii lähedal olevat, et mõtlen koju minekust iga päev! Loodan et kaks kuud on Eestis piisav, sest siis Aussi tagasi 🙂 ilusat reisi teile!

3. Enjoy!!!

4. kaija

Head reisi teile. Naudi kodus olemist!