Saabumine Balile

Tervitused Uus-Meremaalt! Enne kui jutujärjega aga siia jõuan, veel mõned postitused Indoneesia kohta…

Pühapäeval, 22.märtsil, jätsime Gili T-ga hüvasti ja suundusime tagasi Kutasse, Balil. Merereis oli üsna nõme, võrreldes sinna minekuga. 21.märts oli Balil püha – Hindu uue aasta tähistamine ehk Nyepi – ja kõik asutused, kaassaarvatud rahvusvaheline lennujaam, olid suletud ning kohalikud ei lahkunud oma kodudest – saar oli täielikult isoleeritud. See tähendas aga omakorda seda, et pühapäeval leidus meeletu hulk turiste, kes kõik tagasi Balile tahtsid minna. Nii oli meie laevuke ikka täiega ülerahvastatud ja ma veetsin 2 tundi märja ja külmununa välistekil. Isaac nautis samal ajal sees väljakannatamatut kuumust ja diislihaisu. Küll aga nägin ma delfiine, mis mu tuju paremaks tegi ja sisendasin endale, et need on ainult 2 tundi mu elust. 😛 Balile jõudes polnud saaga veel aga läbi… Nimelt oli merel mõõn ja laev ei saanud oma tavalises kohas randuda ja jäi selle asemel hoopis pidevalt kividesse kinni. Nii me seal tiirutasime edasi ja tagasi suplevate kohalike ja kalurite vahel kuni lõpuks võtsid tublid kohalikud mehed kätte ja tirisid meid köiest tõmmates õigetpidi enam vähem kaldale. Läbi vee surasime laevalt maha ja meie pagas kanti peade kohal mustale liivale. 😀 20 minutit kestnud suure segasummasuvila vältel leidsime lõpuks oma jalanõud ja pagasi ja hotelli transfeeri, kes meid väsinutena meie viimasesse Indoneesia peatuspaika – Kuta Beach Heritage hotelli transportis. 🙂

Hotell oli meil äge – tegemist on endise kaubanduskeskusega, mis tähendab, et selle interjöör oli hoopis erinev tavalise hotelli omast ning lisaks oli seal palju huvitavaid ja isegi futuristlike lisasid. Meid tervitasid toas jälle luikedeks volditud rätikud, koos päris roosi ja koogiga. 🙂 Lisaks oli meil päris oma bassein rõdul koos voolava kosega, mis oli küll teiste sama korruste tubadega ühendatud, aga kedagi seal sel hetkel ei peatunud.  Lisaks oli teine bassein hotelli katusel, kust avanes imeilus vaade loojuvale päikesele ja Kuta rannale. Proovisime kohe esimesel õhtul järgi ka samal korrusel asuva restorani, kuid kahjuks polnud sealne toit midagi erilist. Tegime õrnalt tutvust ka peamise peotänavaga, aga jätsime suurema pidutsemise järgmiseks õhtuks, kuna esmaspäeva hommikul pidime varakult valmis olema, et Bali loomaaeda minna. 🙂

Ahjaa ja kuidas sain ma unustada tualetipoti meie toas, millega oli võimalik oma taguots kohe peale häda tegemist puhtaks pesta? 😀