Tasmaania roadtrip, 1. osa

1. päev

Pühapäeva hommikul tellisime takso ja sõitsime lennujaama, et kätte saada oma väike rendiauto. Kella kümneks olime asjad edukalt autosse mahutanud ja asusime teele. Lõunaks jõudsime Burnie nimelisse linnakesse, mis meenutas oma rannikuäärse asukohaga olemuselt veidi Esperance’i. Haarasime fish&chips shop’ist lõuna, mida kajakate kisa saatel esplanaadil sõime.

Brunei

Burnie

Otsest sihtpunkti meil selleks päevaks polnud, teadsime vaid, et kusagil Tasmaania looderannikul tahame pidama jääda. Nii sõitsime läbi veel mõnest väikelinnast, üks neist oli päris huvitav, nimelt asus see väikesel poolsaarel suure kalju jalamil, mis paistis juba kaugelt kätte.

Põikasime sisse ka paari telkimiskohta, kuni lõpuks otsustasime peatuma jääda Montagu karavanpargis. Karavane ja telke leidus seal ohtralt, vaatamata sellele saime parajalt privaatsust. Suundusime pärastlõunaks randa kalale, aga üsna kiirelt avastasime end hoopis austreid korjamas ja seal samas ka söömas. 🙂 Lisaks proovisin ära esimest korda ka südakarbi (vaata siit).

Kuna Isaac oli eelmisel ööl vaid paar tundi magada saanud ja mina ärkasin sel hommikul valutava kurguga, mistõttu ei tundnud end just kõige paremini, siis olime kella seitsmeks õhtul nii väsinud, et keerasime kerra ära. 😀 Ärkasime uuesti peale südaööd, aga sundisime end tagasi magama, sest mida sa seal pilkases pimeduses ikka passid. 😀

Meie vapper rendisuksu! 😀

Swag ehk väiksem versioon telgist, kus ruumi vaid magamiseks, aga ülespanek on imelihtne.

Aga teile kõigile, kes te siin ikka lugemas käite, ilusaid jõule ja head vana aasta lõppu! 🙂 Ma naudin oma jõululaupäeva nüüd koos isetehtud hõõgveini ja kausitäie kartulisalatiga. 😀 Meie ringreisi järgmistest päevadest kirjutan ilmselt paari päeva pärast, kuna homme tähistame siin oma jõule ja lähme tuttavate juurde. 🙂