Hobart

Kolmapäeval võtsin suuna taas Grand Chancellor Hotel’i poole, kus sain uuesti kokku sealse general manager’iga. Ma polnud jõudnud veel istetki võtta, kui sain teada, et sisuliselt olen ma palgatud, kuid nüüd tahaksid nad täpselt teada mu viisaolukorda. Andsin kiire ülevaate ja vastavad paberid, mille ülevaatamiseks nad natuke aega võtsid ja võtavad minuga uuesti ühendust. Tööandja seisukohalt täiesti arusaadav käik, kui on olemas isegi minimaalne võimalus, et vastpalgatud töötaja peab võib-olla 2 kuu pärast riigist lahkuma. Soovitused olid olnud suurepärased ja intervjuul jätsin ka väga hea mulje ning nad tahaksid mind väga oma meeskonnas näha. 🙂

Kohtumisel käidud, võtsime suuna Hobart’isse, Tasmaania pealinna. Hobart on Sydney järel vanuselt teine pealinn Austraalias ning seal elab 200 000 inimest. Hobart jättis mulle väga hea mulje. Nii ilus ja Austraalia mõistes vana linn. Salamanca piirkond meenutas mulle isegi ühel hetkel Tallinna vanalinna!

Booking.com-i kaudu leidsin super pakkumise Gattonside Heritge Accommodation’i näol, nende kodulehe leiab siit. Saime mesinädala sviidi, $143 eest (tavahinnaks $200), mis sisaldas spa-vanni, tasuta hommikusööki, parkimist ja Wi-Fi-t. Kohale jõudes tuldi meid juba parklasse tervitama ja selgus, et lisaks kõigele on võimalik külalistetoas lõõgastuda malet mängides, raamatuid lugedes ja muusikat kuulates ning nautida tasuta fudge’i ja portveini. Teenindus oli tasemel ja hommikusöök viis keele alla! Läheksin sinna iga kell tagasi ja julgen seda majutust kõikidele oma sõpradele-tuttavatele soovitada, kes kunagi Hobart’isse peaks sattuma. Ja mis veel, asukoht on 5 minuti jalutuskäigu kaugusel kesklinnast.

Otsustasime veeta pärastlõuna külastades Hobart’i viskivabrikuid, kus toodetakse kohalikku Tasmaania viskit. Ma pole kunagi viskifänn olnud, aga huvi oli olemas, et kuidas ja mismoodi, just seetõttu, et kohalikud on päris uhked oma viski üle. Esimesena astusime sisse Lark viskibaari (koduleht siin), mis korraldab ka samanimelise viskitehase ekskursioone, kuid need võtavad terve päeva, mistõttu olime veidi hiljaks jäänud. Küll aga on võimalik samas baaris $15 eest erinevaid viskisid degusteerida ja baarmenid on väga informatiivsed. Nii sai ära proovitud erinevad 40% kui ka 56% viskid, nende oma viin, gin, rumm ja liköör. Vahepeal oli vaja käia kõhtu kinnitamas, kuna kõigest sellest maitsmisest oli pea päris uimane. 😀 Teiseks peatuseks oli Nant viskibaar, rohkem infot siit. See koht oli kuidagi kommertslikum ja seda näitas ka hind – kolme viski maitsmise eest (kokku 45ml) tuli välja käia $40! Sealsed viskid polnud aga üldse minu maitsele – 63% on lihtsalt liiga kange, et mingit maitset tunda. Õnneks nägi baarmen seda vist ka meie näost ja kokkuvõttes ei pidanudki me midagi maksma. 🙂 Pudelite hinnad algasid paarist sajast dollarist mõlemas kohas.

Neljapäeva hommikul suundusime tagasi mööda idarannikut ja sõit oli taaskord ilus, läbi mägede ja roheliste orgude ning mööda rannajoont. Peatusime Little Swanport’i nimelises kohas, kus püüdsime kala. Saagiks olid Leatherjacket’id ehk “nahktagi” kalad, kellel soomuseid pole ja sellest nende nimi. Püüdsime ka Esperance’st tuttavaid Austraalia lõhesid ning korjasime hunniku sinikarpe ja leidsime isegi 5 austrit. Nii möödus meie nädalavahetus. 🙂

Aga küsimus teile, kes te siin vaikselt lugemas käite ja üldse endast jälge ei jäta. 🙂 Näen, et lugemas käiakse igasugu huvitavatest kohtades: Indoneesiast, Ühendatud Araabia Emiraatidest, Jaapanist, Austriast, Kreekast, Saksamaalt, Norrast, Belgiast, lisaks riikidest kus tean, et keegi tuttavatest pesitseb. Kellele ma kirjutan? 😛

Categories: Hobart, Launceston, Tasmaania | Sildid: , , , | 3 kommentaari

3 thoughts on “Hobart

1. kaija mihkelson

Hei, arvan et belgia tuleb minu külastustest sinu lehele. Tore on lugeda kuidas sul seal läheb. Tervitused belgiast.