Puhkus: peatuspaigad ja marsruut

Puhkus kestis 10 päeva, 16-25.mai 2014 ja maha sõitsime kokku üle 3500 km.

Peatuspaigad ja ööbimiskohad

Esimese öö veetsime Geraldtonis, Belair Gardens Caravan Park’is. Olime terve päeva sõitnud ning kohale jõudsime just pimeduse saabudes, seega panime telgi püsti ja läksime varakult magama. Peale meie telkimisplatsil kedagi teist polnud, kuid siiski oli uni veidike häiritud, kuna park asub tööstuspiirkonna lähedal ja öö läbi kuulsime erinevate masinate jms hääli. Telkimise eest maksime $30 ning lisaks $20 dušširuumi võtmete deposiidiks, mille hommikul tagasi saime. Plaan oli kuskil kella kuuest teel olla, kuid pidime ootama kella kaheksani, mil vastuvõtt avati, et saaksime võtmete deposiidi tagasi. See ja öine müra oli ainus miinus tolle pargi juures.

Hommik Belair Gardens Caravan Park'is.

Hommik Belair Gardens Caravan Park’is.

Ma pole seda jõudnudki mainida, et vahetasime Isaac’i punase maasturi pildil oleva Holden’i vastu. Ta tahtis juba ammu seda maha müüa, aga polnud sellega õnne ja rahaliselt kaotas maastur iga päevaga väärtust. Nii otsustasimegi vahetuse kasuks ja oleme omadega igatepidi plussis ja uue autoga väga rahul. 🙂

Järgmised 7 ööd telkisime Shark Bay‘s, Monkey Mia Dolphin Resort’is. Tegu on kuurordiga, kus on võimalik telkida, karavaniga peatuda või valida ööbimine hostelist kuni luksuslike villatubadeni. Territooriumil on 2 baari, restoran, pood, tankla, bassein, mullivann ning korralikud dušširuumid ja ühisköök. (Lähim linnake Denham, asub ca 20km kaugusel.) Lisaks on võimalik rentida snorgeldamisvarustust ning paate, kajakke ja vesirattaid. Kogu kompleks asub mererannas.
Telkimine kahele inimesele maksab $32/öö, kuid meie sealviibimise ajal oli neil soodne pakkumine, et ostes $20 söögivoucher’i (ühele inimesele), on telkimine tasuta.
Paaril ööl olime päris häiritud teistest ränduritest, kes ei osanud öörahuga arvestada ning pidutsesid kuni kella neljani hommikul. Meie harjusime ju päris kiirelt uue rütmiga – äratus päikesetõusul ja magama nii 7-8 ajal õhtul. 😀 (See on õnneks siiani meiega jäänud, et enam ei istu ööd läbi üleval ja ei maga päevasid maha.) Üldjuhul olid aga kõik “naabrid” toredad ja teistega arvestavad. Ainus miinus ööbimise juures olid viimased 3 ööd, kui meie enne reisi ostetud õhkmadrats otsad andis ja iga öö tühjaks läks.
Kokkuvõttes aga olime oma ajutise koduga väga rahul. Saime vabalt oma asjad telkimisplatsile jätta, kartmata, et keegi midagi ära varastaks. Leidsin end tihti mõttelt, et Eestis ei tuleks selline asi kõne allagi.

Viimase öö veetsime Meriti & Steven’i korteris Lõuna-Perth’is. Ei näinud mõtet Perth’is kuskil telkima hakata, kuna polnud Meritit nagunii kuskil 10 kuud näinud ja veetsime lühikese, kuid toreda õhtu nendega. 🙂

Marsruut

Esialgne plaan oli ringi sõita ja peatuda seal, kus meeldib, kuid päris kiirelt saime aru, et vajame üht korralikku lõõgastavat puhkust, mistõttu otsustasimegi Monkey Mia‘sse paikseks jääda nädalaks. Saime oma telgi püsti panna ja ei pidanud seda iga hommik uuesti kokku pakkima ja jälle teele asuma. Selle asemel veetsime aega nii nagu hing ihkas – rannas mõnuledes, kala püüdes, katamaraaniga merel või päikeseloojangu taustal kokteile limpsides. 🙂

Categories: Denham, Esperance, Geraldton, Monkey Mia, Shark Bay, South Perth | Lisa kommentaar