Amsterdam – Esperance ehk Eurotripi reisipäeviku viimane sissekanne

Nädal Amsterdamis möödus suhteliselt kiirelt, kuid rahulikult. Võtsime vabalt ja ei kiirustanud kuhugi, kuna olime sellest pidevast ringi tormamisest päris väsinud. Peatusime Hotel Tamaras, mis polnud kaugeltki hotell, vaid päevinäinud hostel, mille omanikuks Austraalia vanahärra. Ta oli ilmselgelt liiga palju aastaid Amsterdamis elanud ja oma mõistuse veidi ära suitsetanud, kuid muidu muhe vana. 😀 Lisaks tundis end selles hostelis mugavalt paks must kass Murphy, kes vahel riiulitel peesitas või siis tubade uste taga kraapimas käis ja paisid nõudis. 🙂 Meie tuba oli imepisike ja mahutas kaheinimese voodi ja see oligi kõik. 😀 Meie kotid seisid püsti seina ja voodi vahel ning selle kõrval oli imepisike rada, et voodisse saada. Lisaks on seal lubatud tubades suitsetada, mistõttu olid kõik tekid ja lined põletusauke täis. Aga me olime vähenõudlikud ja polnud hullu. 😀

Kuna terve nädala sadas põhimõtteliselt, siis ei saanud me nii palju ringi käia, kui oleks soovinud, aga siiski külastasime lahedaid koht. Muidugi tuli ära käia Punaste Laternate Tänaval, lisaks külastasime Madame Tussaud vahamuuseumi, Heineken’i muuseumi ja käisime paadisõidul kanalitel. Avastasime, et ka Amsterdamis on samasugune koht nagu oli Londonis – Amsterdam Dungeon ja läksime ka sinna. Pidime aga pettuma, kuna Londoni oma oli kordades parem. Üks naljakas seik aga Amsterdami omast. Nimelt seisime kohturuumis, kus siis valiti meie seast inimesi, keda mõisteti süüdi erinevates kuritegudes. Isaac kutsuti kohtupinki, kuna ta oli sooritanud moekuriteo – ta nimelt kandis Crocse, nagu ikka. 😀

Pühapäeval, 15.septembril, hakkasime tagasi Austraalia poole rändama. Esimene lend oli ca 9 tundi, samas KLM lennukis, millega Amsterdami lendasime. Seekord oli lend õnneks talutavam. Maandusime Pekingis kohaliku aja järgi esmaspäeva hommikul, kus meil oli aega 12h passida, mida me ka tegime. Esmaspäeva õhtul, enne Guangzhou lennule asumist, võtsin kätte ühe suvalise flaieri, kus oli kirjas, et kui lendad China Southern Airlines’iga ja järgmine lend Guangzhous on järgmisel päeval, siis majutavad nad sind tasuta hotelli. Meie peatusaeg Guangzhou-s oli 21h, seega muidugi tahtsime seda pakkumist kasutada. Lend Pekingist Guangzhou-sse kestis ca 3 tundi ja Guangzhou-sse jõudes oli kell ca 1 öösel. Natuke asjatamist turvameestega, kuna kõik oli suletud juba selleks hetkeks ja kella kaheks olime oma 5-tärni hotellis, mis oli meie reisi kõige uhkem hotell ja veel tasuta. 🙂 Järgmisel päeval võttis meid buss peale kell 14:00 ja viis tagasi lennujaama, kus veetsime mõned tunnid ja istusime lõpuks ometi Perth’i lennule.

Perth’is maandusime kolmapäeva, 18.septembri, hommikul kell 6. Lennujaamast võtsime takso ja läksime Paddy & Derek’i juurde, kes olid meile armsa vastuvõtu korraldanud šampuse ja kommidega meie kihlumise puhul. 🙂 Veetsime 2 ööd nende juures, et ajavahega harjuda ning reedel sõitsime tagasi Esperance’i.

Hetkel elame Pier’is hotellitoas ja esimene töönädal on nüüdseks möödas. Jalad löövad tuld, igal varbal ja mõlemal kannal on villid, aga ei kurda. 😀 Küll paari nädalaga saab tagasi töövormi. Tegime 5 päevaga üle 50h, mis oli alustuseks päris korralik katsumus, aga hakkama saime. Palju on veel õppida, aga midagi ületamatut uue ametikohaga ei kaasne. Lisaks otsime endale oma elamiskohta, mis tundub nii pikk ja lõputu protsess olevat Esperance’s, aga ei tohi lootust kaotada. Hetkel polegi väga muud teha, kui lihtsalt oodata, kuna oleme ootejärjekorras, et kohti üldse alustuseks vaatama minna.

Kokkuvõttes jäime oma reisiga väga rahule. 🙂 Muidugi oli raskeid hetki, aga positiivsed on ikkagi need, mis meelde jäävad. Samal ajal on hea tunne tagasi tuttavas keskkonnas olla, kui nüüd vaid oma kodu leiaks. 🙂 Kuulmiseni!