Inglismaa

Olen selle jutu ühe korra juba kirja pannud, aga tekkisid erimeelsused minu ja mu arvuti vahel, mistõttu pean seda uuesti tegema. Seekord ilmselt veidi lühemalt ja kokkuvõtvamalt, kui eelmine versioon oli. 😀

Viimati jäin pooleli Londonis, kust ka jätkan. Reedel, 6.septembril, läksime hommikul Tower of Londonit avastama. Sellel päeval tervitas meid ka õige “Londoni ilm” ehk sadas vihma ja sooja polnud ilmselt 20 kraadigi. Tower of London’is tegime pooletunnise tiiru Beefeater’iga, kes rääkis väga värvikalt koha ajaloost. Lisaks nägime kroonjuveele, kahjuks seal pilte teha ei tohtinud. Kuna pidime sel päeval oma ööbimiskohta vahetama, siis ei olnudki väga kaua aega Tower of London’is olla, kuna pidime tagasi Haley juurde minema, et oma kotid võtta ja suunduda Isaac’i teise sõbranna, Erin’i, juurde. Erin elab 40 min rongisõidu kaugusel Londoni kesklinnast. Ta tuli meile rongi peale vastu ja reede õhtu veetsime tema juures karrit süües ja niisama jutustades. Nad polnud Isaac’iga üksteist üle 10 aasta näinud, seega juttu jätkus neil kauemaks. 😀

Laupäeval suundusime Inglismaa lõunarannikule, Brightonisse, kust on pärit Isaac’i vanaisa. Käisime “rannas”, mida ei saa väga rannaks kutsuda, kuna tegu on kiviklibuga 😀 ja kai peal, kus oli erinevaid atraktsioone ja mange ning veetsime seal, mõnusalt paar-kolm tundi. Sel nädalavahetusel oli linnas erinevate maade toidufestival, seega peatänav oli täis erinevaid putkasid ja söögikohti. Brighton jättis mulle väga mõnusa mulje, ilmselt parema, kui London. Muidugi fakt, et seal polnud hinnad nii kõrged, kui Londonis.

Pühapäeval oligi meil aeg edasi liikuda. Käisime Erin’iga veel lõunal ja suundusime rongi(de)le, mis meid Harwich’i sadamasse viisid õhtuks, kust läksime Stena Line laevale, millega järgmiseks hommikuks Hollandisse jõudsime.