Tallinn – Helsingi – Pariis

Nagu arvata oli, siis eelmise pühapäev ööl vastu esmaspäeva ei maganud me silmatäitki. Ei tea, kas oli tegu reisipalaviku või millega, aga und ei tulnud ja ühel hetkel oligi juba kell 3 ja pidime ärkama. Sõit lennujaama läks kiirelt ja krokodillipisaraid keegi ei valanud õnneks. 🙂 Kell 6:05 istusime lennukisse, mis viis meid Helsingisse, kus istusime ümber ja võtsime suuna Pariisi poole. Lend kestis ca 3 tundi, mille jooksul magasime nii palju kui võimalik. Kümne ajal jõudsime kohale, hüppasime bussi peale ja sättisime end oma hotellis, Hotel du Jura, sisse.

Selleks hetkeks olime päris väsinud omadega ja ka näljased, kuid otsustasime siiski asjalikud olla ning oma aega mitte raisata ja võtsime suuna Louvre’i poole. (Muidugi jala, üle 3 km sinna ja tagasi. :D) Teel ostsime baguette’id omale ning sõime neid Seine’i ääres. Louvre oli kihvt, ei pidanud kaua järjekorras ootama ega miskit. Lisaks sellele sain ma tasuta sisse, kuna olen EL kodanik ja alla 25. aastane. Mulle sobis, 12€ jäi alles. 🙂 Kui samm vahepeal väga vaevaliseks läks unepuudusest, siis läksime välja päikese kätte peesitama purskkaevude äärde. Nii saimegi päeva õhtusse seal ja suundusime oma hotelli poole tagasi, sõime ühes armsas restoranis õhtust ja kümne ajal olimegi unedemaal. 😀

Nii möödus meie esimene päev Pariisis. 🙂

Categories: Prantsusmaa | 2 kommentaari

2 thoughts on “Tallinn – Helsingi – Pariis

1. Huvitav, kas kunagi lõppeb see inimeste-voog Mona Lisa pildi ees ka?