Perth – Guangzhou

Teisipäeval olime õhtuks pakkimisega ühele poole saanud, reisipalavik oli juba sajaga sees ja oli selge, et kodus istudes asi paremaks ei muutu ning läksime Patrick’u ja Richie’ga kinno. Poisid valisid filmi, milleks oli “This Is The End” – täielik absurdikomöödia, kus absurdi oli rohkem kui komöödiat, mistõttu naljakas see polnud ja meile ei meeldinud. Vähemalt ei passinud kodus ja koju jõudsime peale südaööd. Ega und eriliselt polnud, kuid sundisime kolmeks-neljaks tunniks silma ikka kinni, et viiest ärgata ja kuuest lennujaama suunduda.

Derek viis meid hommikul lennujaama, kõik laabus muretult ning 8:30 istusime China Southern Airline’i lennukis suunaga Guangzhou poole. Lend kestis üle 8 tunni, süüa sai 2 korda ja hästi ning võin öelda, et see siiani üks õnnestunumaid pikki lende mul. Vaatasin paar filmi ja sarja ära, magasin veidi ja tüdimus jõudis peale tulla alles tunnike enne kohalejõudmist. Rohkem oli asi ilmselt selles, et kuidagi polnud enam mugav. 😀

Guangzhou-sse jõudsime veidi enne kella viit õhtul ning esimese asjana tervitas meid kohutav palavus. 34 kraadi sooja, mis oli nii ootamatu, olles veetnud viimased 3-4 kuud sügistalvises Esperance-s. 😀 Lennukist pandi meid bussi peale, mis meid lennujaama tõi. Lennujaamas seiklesime läbi paari turva- ja passikontrolli ning seejärel pandi meid rongi moodi golfikärusse, millega mööda lennujaama ringi kihutasime. 😀 Järgmine lend Pekingisse väljus 21:00, seega oli meil peale õhtusööki mõnusalt paar tundi parajaks teha.

Hõiskasime aga veidi liiga vara… 20:20 pidi algama lennukisse pääsemine, kuid kui kella üheksaks keegi ust avanud polnud, oli selge, et midagi on valesti. Istusime ja ootasime, kaks erakut hiinlaste seas, kuni lõpuks selgus, et ilmastikuolude tõttu lend hilineb. Kui kaua ja mis olude tõttu, ei tea. Keegi midagi ei räägi ja kui räägivad, siis ainult hiina keeles – oleme siselendude terminalis ja inglise keelega pole siin väga midagi teha. Leidsime rahva seast ka paar välismaalast, kellega kurba saatust jagame – üks neiu lendab Pekingisse ja üks vanem paar meiega samal lennul edasi Amsterdami. Kella kümne ajal toodi välja toidupakid – pudel vett, kuivikud ja mingi veider konserv. Tuju jõudis juba päris nulli minna, muretsemiseks veel põhjust pole – lend Amsterdami väljub Pekingist 11:05 hommikul (lend Guangzhoust Pekingisse ca 3 h), kuid väsimus on teinud oma töö.  Nüüd, kella 23 ajal, ilmus tabloole uus väljumisaeg – kell 1 hommikul ehk siis 2 tundi veel ootamist. Loodame, et see ka paika peab ja saame siit minema. Ma proovin siin mitte magada, et lennukis ja Pekingi lennujaamas und jätkuks, Isaac keeras end põrandale kerra. 😀 Hetkel lõbustan end vaatemänguga “vihased hiinlased nõuavad check-in’i inimeste käest midagi”. 😀

Kuna WiFi- tasuta ei jagata siin, siis läheb see postitus mõningase hilinemisega kusagilt üles. Järgmine postitus on loodetavasti rõõmsam. 🙂

Categories: Lennud, Perth | 4 kommentaari

4 thoughts on “Perth – Guangzhou

1. Maris

Loodan, et teie edasised lennud lähevad sujuvalt! Ma olen ise praegu veidi lennuärevuses enda lennu pärast ja sinu blogi lugedes see kohe kindlasti paremaks ei läinud. Have a safe trip ! xxx

• sirliniidas

Me oleme juba 3-4 päeva ilusti kodus, lõppkokkuvõttes läks kõik hästi, aga Hiinasse ei soovita kellelgi minna! :/

• Maris

Ma lendan läbi hong kongi, olen seda ennegi teinud, ära hirmuta 😀

2. Hong Kongis olen ise ka olnud, see ikka täiesti teine maailm, pole vaja muretseda. 🙂