Elu Pier’is & telkimas

Millest siis nüüd alustada? Eks ikka tööjuttudega. 😀 Üle nädala tagasi lahkusid Colleen, Michelle, Danielle, Josie & Josh, kuna neil said lepingud läbi ja läksid kõik koos Balile puhkama. Peale seda lahkusid Mia ja Jadie, kuna nad tahtsid tagasi mõnda suurlinna ja otsustasid Melbourne’i kasuks. Seega oli meid järgi vaid mina, Merit, Gemma, Sarah A. ja Sarah D. Viimasega oli siin ka ikka omajagu draamat, kuna tegu on paraja alkohooliku ja draamakuningannaga ning ta vahepeal isegi nagu vallandati, aga on siiani veel siin. 😀 Õnneks lahkub ta nüüd laupäeval lõpuks, kuna tema leping saab läbi. Kuna meid jäi korraga nii vähe järgi, oli vaja kiirelt uusi töötajaid. Saabusidki kolm 18-aastast Inglismaalt, üks paarike ja nende sõbranna. Juba esimesel tööpäeval oli selge, et oma CV-des olid nad valetanud, sest baaritööst ei olnud neil õrna aimugi, vaatamata “4 aastasele töökogemusele”, mis neil kirja oli pandud. Nii juhtuski, et paar päeva hiljem olid nad vallandatud ja lahkusid Esperance’st. Õnneks saabus vahepeal Iiri tüdruk Meagan, kes on täitsa tore ja tööl ka asjalik, seega hätta me siiani pole jäänud. 🙂 Eile saabus Tina Saksamaalt ja täna taaskord Sarah Kanadast ning järgmisel nädalal on veel 2-3 uut tüdrukut oodata. Aga aitab tööst.. 😛

Esmaspäeval saime Meritiga kokku Eesti tüdruku Kedyga, kes töötas Pier’is aasta ja on nüüd oma elu Esperance’i rajanud. Käisime tema imearmsa kutsika Charlie’ga rannas jalutamas ja pärast veetsime toreda eestimeelse õhtusöögi meie sõprade juures. 🙂

Samal õhtul, peale seda kui Isaac töö lõpetas, võtsime suuna Cape Arid rahvusparki, et minna Poison Creek randa telkima kaheks ööks. Sinna on omajagu maad sõita, seega jõudsime kohale kella kolme ajal öösel, seadsime oma swag’i (Ei teagi eestikeelsest vastet sellele, nagu telk aga mitte päris. :D) üles ja läksime magama, et hommikul mõnus peatuskoht leida ja kala püüda. 🙂 Järgmisel hommikul sõitsime randa mööda veidi edasi ning peatusime samas kohas, kus eelmine kord. Veetsime päeva lihtsalt oleskledes ja kala püüdes peamiselt. Mina püüdsin ühe krabi ja suure lõhe, ilmselt üle 4 kg. Isaac sai väiksemaid kalu söödaks ja paar keskmist õhtusöögiks. Kolmapäeval hakkasime tagasi suunduma ning jäime veidi graafikust maha, mistõttu jõudsime tagasi 20 minutit enne kolme. Mina aga pidin kell kolm juba tööl olema, seega jooksin kiiruga dušši alla. Mida aga ei olnud, oli soe vesi. 😀 Seega võtsin kiiruga ühe külma dušši, et vähegi kalahaisu ja liiva endalt maha saada ja jooksin tööle. 😀

Advertisements
Categories: Esperance | 2 kommentaari

2 thoughts on “Elu Pier’is & telkimas

1. Tekkis isu kämpida – proovin sebida sõbrad enne suve veel kalastama.

Create a free website or blog at WordPress.com.