Mull-mull-mull-mull, väiksed kalad, kus on teie väiksed jalad?

Laupäev osutus mingil põhjusel eriti kiireks tööl. Kaheksa ajal oli täielik vaikus, aga tund aega hiljem oli pubi järsku rahvast täis. Kuna meil on hetkel nüüd hoopis töötajaid veidi puudu, siis andis see ka tunda. Lisaks ei aidanud kaasa fakt, et Ben lõpetas tööpäeva ja ainult BJ jäi tööle. Olgem ausad, 19.aastane noormees ei ole võimeline olema sellise koha eest vastutav, aga no selleks oleme ju meie, et teda aidata. 😀 Nii ma siis ühel hetkel leidsingi end ööklubi üles seadmast 5 minutit enne avamist, kuna kes iganes seda päeval teinud oli, polnud seda päris õigesti teinud.
Merit töötas sel õhtul Bonaparte’s ja pidi üheksast tagasi olema. 23.00 avastasin, et pole siiani teda näinud ning oma õhtusööki pole ta ka puutunud. Küsisin kõigilt ja keegi polnud temast midagi kuulnud. BJ polnud üldse teadlik, et ta peaks tööl olema. 😀 Hakkasin veidi muret tundma, kui Isaac ütles, et Bonaparte’s tuled kella kaheksast alates juba kustus olnud. Nii siis helistasin Meritile ja kui ta vastu ei võtnud, olin juba päris mures. BJ helistas Bonaparte’i manager Nina’le, kes samuti oma telefonile ei vastanud. Sel hetkel olime juba päris mures, et mis toimub ja ma olin valmis töö katki jätma ja politseisse helistama. 😀 Õnneks võttis Nina lõpuks toru vastu ja kõik oli korras, lihtsalt neil läks koristamisega kauem aega.

Õhtu lõpetasin kella kolme ajal, kui ööklubi sulgesime ja siis polnud enam mõtet magama minna, kuna pidime juba 5:30 kokku saama kõikidega, et minna kalale. Nii siis käisime tüdrukutega pesus, tegime end korda ja istusime tunnikese Isaac’i juures teistega, kui oli juba aeg laevale minna. Kokku oli meid 10: mina, Colleen, Gemma, seafarmer Sam, Isaac, Ben oma tüdruksõbra Amandaga, kokk Claire oma mehega ning kokk Alan. Olime kõik päris räsitud, kuid väsimus ununes juba esimese 5 minuti jooksul, kui märkasime delfiine! Nad ujusid meie laevaga kaasa, selle alt läbi, laeva ees ja meie muudkui ahhetasime, vaatasime neid hüppamas ning tegime pilte ja videosid. 🙂

Sõitsime umbes tund aega, kuni jõudsime avamerele väikeste saarte vahele ning hakkasime kala püüdma. Olen nüüdseks proovinud kalastamist nii järvest kui ka ookeanist, aga seekordne kogemus oli taaskord erinev ja huvitav. Nii kui esimest korda õnged vette saime, püüdis Alan kohe kala kinni. Möödus umbes 15 minutit, kui Isaac’i konksu otsa sattus midagi väga suurt, et läks ikka aega ja jõudu vaja, et kala välja tõmmata. Kala oli suur (Sambo Fish), 40 kg ja kõikide poiste näod läksid kadedusest lihtsalt roheliseks. 😀 Etteruttavalt võin öelda, et ülejäänud kalad, mis püüti, ei saanud selle lähedalegi oma suuruselt.

Kui olime ühes kohas veidi püüdnud, siis liikusime taaskord edasi uude kohta ja proovisime seal õnne ning nii terve päeva vältel. Vahepeal sõime lõunat ning mina ronisin lõpuks teisele korrusele vaadet nautima. Nii mõnus oli merel olla, olen juba ammu tahtnud laevaga sõitma minna. 🙂 Uni hakkas ka peale tikkuma ja nii me Colleen’iga veidi põrandal päikese käes pikutasime. Tagasi sõites ronisid kõik oma nurkadesse tukkuma ning kell kolm olime tagasi Esperance’s. Poisid puhastasid kalad kohe köögi taga väljas ära ning jagasid laiali. Selleks hetkeks olid kõik nii zombid, sest enamustel meist oli öö vahelt ära jäänud. Aga ega magama ikka ei mõiganud ju siis minna ja mina vahtisin kella 23ni üleval. Selleks hetkeks polnud ma maganud 39 tundi ja tegin kohe mõnusa 14 tunnise uinaku. 🙂

Esmaspäeval, kui tahtsime hakata pesu pesema, avastasime, et pesumasin on katki. Viskasime mustad riided autosse ja sõitsime siis pesumajja. Nüüd saame sellele tegevusele ka linnukese ära märkida – pesumajas pesu pestud! 😀 Pühapäeval püüti ka tuunikala ja eile õhtul tegin sellest sushit. Kõik sõid ja kiitsid. 🙂

Täna, teisipäeval, olen taaskord tööl ning töötan sel nädalal 6 päeva, kuna eelmisel töötasin vaid 4 (ja tegin ikkagi oma 40 tundi täis :D).

Pildid järgmises postituses, kui olen jõudnud need ära sorteerida. Praegu pean tagasi tööle jooksma! 🙂