Teistmoodi jõulud

Peale eelmise blogipostituse kirjutamist tööle minnes leidsin eest paki, mis oli minu nimele saadetud. Nii halenaljakas, kui see ka poleks, siis pakk oli saadetud mulle minu enda poolt. 😀 Nimelt leidsin paar nädalat tagasi kodulehe, kust saab tellida Austraalias Kalevi maiustusi ja nii ma sealt neid veidi tellisin, et jõuluajal suu magusaks saaks koduste kommidega. Ei panustanud väga sellele, et need õigeks ajaks kohale jõuavad, aga just jõululaupäeval need saabusid. 🙂 Naersin, et olen nagu Muhv Naksitrallidest, kes endale ise kirju saatis. 😀

Meie üllatuseks olid nii bistroo kui ka baar esmaspäeval õhtusöögi ajal üpris vaiksed, mistõttu pidime taaskord enda aega leti taga ringi kõndimisega sisustama. Kandsime kõik ühesugused sponsori T-särke sel õhtul ning lisaks sellele oli kõigil ka midagi jõulupärast peas, kui mõned erandid välja jätta, kellele jõulud väga ei meeldi (nimesid ei nimeta, aga üks nendest oli Merit :D). Seega tuju oli kõigil hea ja meeleolu oli lõbus. Ühel hetkel saime Meritiga isegi tunniajase pausi, sest midagi polnud teha tööl. Kuskil 22:00 ajal läks aga 5 minuti jooksul baar puupüsti rahvast täis. Kuna samal ajal avati ka kokteilibaar ja ööklubi, siis tundus, et meid oli isegi väheks jäänud baari tööle. Polegi vist sellist tempot näinud seal ja ühel hetkel said kokteiliklaasidki otsa! Samas jälle mulle meeldib, kui tööd on ja võtsin asja vabalt, sest me ei saa ennast ka lõhki tõmmata seal leti taga. 🙂 Enne südaööd suundusin ööklubisse. Seal mulle nii väga töötada ei meeldi, kuna selleks hetkeks on kõik ennast juba liiga purju joonud ja ei saa ise ka enam aru, kes nad on või kus nad on. Samas läks aeg taas kiirelt ja kell 3 pandi klubiuksed kinni ning 3:30 olime töö lõpetanud.

Tuppa jõudes hakkas päike vaikselt tõusma ning und polnud ei mul ega Meritil absoluutselt. Kuna meie töökaaslased, Mel & Rachael, läksid üle tee randa oma jõule tähistama, siis tulime ka mõttele sõita kuhugi. Mõeldud-tehtud. Käisime tanklast läbi ja sõitsime 13 km kaugusel asuvasse Observatory Point randa. Päike oli selleks ajaks küll tõusnud, aga ilus oli ikka. 🙂 Väga teistmoodi jõulud! Koju ja magama jõudsime nii seitsme ajal hommikul.

Täna ärgates oli küll tunne nagu oleks rongi alla jäänud, aga kaua polnud aega pikutada, kuna 15:00 ootas meid töötajate jõulupidu. Alustasime kohe Isaac’i juures, kuna bistroo sisehoovis pole grilli. Isaac elab meie getto nurga taga, hotelli parkla kõrval, seega ümbruskond pole seal just maaliline, aga vähemalt olime kõik koos ja nalja sai palju. 🙂 Istumine meenutas rohkem muidugi jaanipäeva, kui jõule. 😀 Lahe oli see, et esindatud oli 10 riiki – Eesti, Austraalia, Saksamaa, Iirimaa, Inglismaa, Wales, Uus-Meremaa, Tšiili, Brasiilia, Lõuna-Korea. Nendest austraalasi oli vist vaid 3. 😀
Kahjuks oli Ben meiega vaid 15 minutit, kuna sai Türgi kebabiputkast toidumürgituse. Ta andis meile edasi omanike jõulukingitused, milleks olid $50 kinkekaardid Pier hotellis kasutamiseks (baaris, bistroos või alkoholipoes).
Mingil hetkel tekkisid grupid ja osad läksid ära ning hakkas veidi igav, seega kell kaheksa tulime ka tuppa ära. Uni oli suur ja keerasimegi kerra. 😀 Ärkasime mõlemad suhteliselt ühel ajal peale südaööd selle peale, et kõhud olid tühjad. 😀 Taaskord väike tankla ring ja siin me nüüd kell pool 4 öösel taaskord oleme. Võib öelda, et unerežiim on veidi paigast ära.

Homme alustame tööd õhtul ja ilmselt tuleb taaskord kiire ja pikk õhtu, sest Boxing Day on taaskord suur peopäev ja ööklubil on luba lahti olla kella kuueni hommikul. Õnneks on neljapäev vaba päev.

Categories: Esperance | 4 kommentaari

4 thoughts on “Teistmoodi jõulud

1. Kaugel maal on Eesti toodang üle prahi või mis?! Millistest Eesti toodetest Sa enim puudust tunned?

• sirliniidas

Kui aus olla, siis ei tunnegi millestki puudust. Kui, siis vahel mustast leivast.

• Aga piimatooted?

Ei söönud neid Eestis väga, seega pole millest puudust tunda. Juustud, dipid jms on siin ka olemas.