3 kuud Austraalias

Teisipäeval pakkisime töökaaslased Corinna (Saksamaa) ja Michelle’i (Iirimaa) autosse ning võtsime suuna Lucky Bay randa, mis asub Esperance’st ca 60 km kaugusel Cape le Grand rahvuspargis. Ilm oli randa minekuks ideaalne, kuid kahjuks muutus see täpselt sel hetkel, kui lumivalgel liival esimesed sammud teinud olime – tuul tõusis ja taevas läks pilve. Ujumisest ja päevitamisest ei tulnud kahjuks midagi välja, kuna vesi on veel siiski küllaltki jahe ja külm tuul ei kutsunud üldse vette minema. Lucky Bay oli siiski imeline! Vesi on seal türkiissinine ja liiv lumivalge ning kriuksub jalge all. 🙂 Tahame sinna teinekord tagasi minna, et avastada seal rahvuspargis asuvaid teisi randu ning huvitavaid kohti.

Täna käisime hommikul koos Colleen’iga (Iirimaa) Dome kohvikus söömas ning läksime peale seda kinno vaatama filmi “Pitch Perfect“. Ei osanud midagi oodata sellest filmist, kuid see oli nii naljakas! Meile kõigile meeldis väga. 😛 Algselt olime plaaninud täna minna Twilight Beach’ile, kuid hommikul oli parajalt tuuline ja pilves. Kui kinost tulime, siis oli ilm selginenud, seega otsustasime ikkagi minna randa ja võtsime Corinna ka kaasa. Randa jõudes, nagu ikka meie õnneks, saabusid pilved. Kuna ma pole siiani ookeani ujuma saanud, siis mõtlesin, et vahet pole, ükskord tuleb see nali ära teha ja jooksime Colleen’iga vette. Ujumisest otseselt midagi välja ei tulnud, aga hullasime suurtes lainetes. Pakun, et vesi oli kuskil 17-18 kraadi. Pärast võtsime veel liiva(mitte päikese)vanni veidi ja tulime koju ära. Peale õhtusööki käisime vahelduseks üle tee asuvas Bonaparte restoranis magustoitu söömas.

Jõulude ajal oleme enamasti tööl:

• 24.12 on Christmas Eve ehk jõululaupäev ning siis on meil ööklubis “Naughty or Nice” pidu
  • 25.12 on Christmas Day ehk esimene jõulupüha ja siis on kogu kompleks suletud ning meil toimub oma töötajate jõulupidu algusega 15:00. Asukoht on veel lahtine, valikus on meie bistroo sisehoov, rand või Isaac’i juures. Igatahes kuskil värskes õhus.
  • 26.12 on Boxing Day ehk teine jõulupüha ja siis on taas ööklubi avatud (tavaliselt on see kolmapäeviti suletud)
  • Ööklubi on tavapäraselt avatud ka reedel ja laupäeval ning lisaks sellele vana-aastaõhtul, esmaspäeval, kui toimub “End of the World Party” ehk maailmalõpu pidu.

Seega tulevad töised paar nädalat, aga samas on see hea, siis pole aega koduigatsusel peale tulla. 🙂 Ben ütles ka hommikusel koosolekul, et kiired ajad ees ja me ei pruugi oma tavapäraseid vabu päevi saada (et 2 päeva järjest), aga selline see tempo juba sellises kohas töötades on. Täna tulid ka kaks uut tüdrukut tööle, Inglismaalt, aga pole nendega lähemalt tutvust jõudnud teha.

Categories: Esperance | 2 kommentaari

2 thoughts on “3 kuud Austraalias

1. Väga maalilised rannapildid.

P.S. Sulle oleks nagu jõulumüts pähe photoshopitud.

• sirliniidas

Jaa, kusjuures vaatasin ise ka, et see nii feik näeb välja, aga oli ikka peas päriselt. 😀