Vaba päev

Pühapäeva õhtu oli tööl küllaltki vaikne ning jäime lõpus Luke’ga kahekesi baari sulgema. Kümnest algas kokteilikoolitus, mida viis läbi meie manager Ben. Tšiili ja Inglise tüdrukutel oli vaba päev ja nad olid juba koolitusele jõudes päris heas konditsioonis. 😀 Igaüks meist valmistas ühe kokteili ning seejärel said kõik neid maitsta. Ben rõhutas seda, et kuna me pole puhtalt kokteilibaar ja meil pole ka kõikide kokteilide õigeid koostisosi (näiteks isegi fariinsuhkurt, mille asemel kasutame suhkrusiirupit), siis on põhiline, et oskaksime neid lihtsalt kiirelt teha ja et need maitseksid alati ühtmoodi. Mulle isiklikult meeldib kokteile teha, aga siiani polnud lihtsalt kindel, kus meil kõik asjad täpselt on ja mis süsteemi järgi neid siin tegema peab (õnneks polnud siiani keegi minult neid tellinud ka).

Täna 9:00 äratuskella peale ärgates polnud just tahtmist voodist tõusta, aga pidime nagunii oma paberimajanduse raamatupidajale ära viima, et palk edaspidi kontole tiksuma hakkaks. Ajasime end püsti ja läksime jalutasime mööda ookeani äärt kaini, mille ääres pidi elama kohalik merilõvi Sammy. Olime kail kaks sammu teha jõudnud ja juba mõelda jõudnud, et kus see Sammy on, kui nägime teda eemalt meie poole ujumas. Tegelane on parajalt paksuke, kuna inimesed kõik söödavad teda. Aga eriti armas oli ta ikka! (Tegin video ka temast, mille lähiajal üles laen.) Ta suundus kaldale päevitama ja magama ning ma pidin muidugi minema ja vaatama, kui lähedale ta mind endale laseb. Väga torkima teda ei hakanud, aga suht lähedale sain küll mindud ning pilte tehtud. Vahepeal piilus mind silmanurgast, aga eriti häirida ennast ei lasknud. Luke rääkis hiljem, et ta on saanud isegi ta saba katsuda, mille peale Sammy eriti õnnelik küll ei olnud.

Edasi läksin külastasin kohalikku turismikeskust ning vanaaegset küla, kus asus ka muuseum. 6$ eest lunastasin pileti ja avastasin Esperance’i ajalugu. Muuseumis oli kõike: vanaaegseid autosid, ronge, pesupulbreid, riideid, telefone jms. Isegi meie hotelli endised aknad ja uksed olid inimestele vaatamiseks välja pandud.

Tegin ka linnas veel tiiru, leidsin üles kino ja piilusin paari riidepoodi. Ostsin meile tuppa jõulumeeleolu tegemiseks ühe kaunistuse ja kaneelise lõhnaga suure lõhnaküünla. 🙂 Lõpetasin sisseostud toidupoes ja tulin tagasi tuppa, kust haarasin raamatu ja teki ning läksin parki lugema. Oma raamatud jätsin Lake Grace’i pubisse, kuid õnneks oli keegi meie toa sahtlisse 4 raamatut jätnud. Kaua pikutada ei saanud pargis, kuna väga külm tuul tuli ja kiskus vihmale.

Tuppa naastes, ajasin Meriti oma lõunauinakust üles ja läksime õhtust sööma. Ben tuli ja ütles mulle, et ma siiski ei pea TAB-s tööle hakkama, kuna palkas selle jaoks uue inimese. Huh, vedas, sest ma väga ei tahtnudki seda teha.

Draama Lake Grace’st on ka meieni jõudnud. Kyren’i majast on salapäraselt kadunud tema laste rahakarp ning põhimõtteliselt süüdistas ta meid selle varastamises (kuna mina, Merit ja Steven olime ainsad, kes seal elasid). Helistasime talle ja selgitasime, et kui me oleks selle võtnud, siis me ei suhtleks nendega endiselt edasi, kuna saime mõlemiga hästi läbi. Lõpuks saime asjad korda ja meie kahtlus on, et tema ema on selle ära võtnud lihtsalt selleks, et meid süüdistada. (Kuna ta pole väga baaridaamide fänn ja talle käis algusest peale vastu see, et me Kyren’i majas nädala peatusime.)

Nüüd avastasime, et oleme mõlemad tänasest jalutamisest omale särgid selga päevitanud. 😀 Homme tuleb enne väljaminekut päikesekreemi peale panna. Tuleb välja, et üks ilus rand on isegi jalutuskäigu kaugusel ja lähme otsime selle üles. Lisaks vaatame, kas siin on mõni romula vms, kust saaksime oma autole uue ohutulede lüliti, et saaks võimalikult kiiresti sellele järgi minna.