Fremantle

Pühapäevaks oli meil plaanitud väljasõit Fremantle‘sse. Tegu on Perthi äärelinnaga, kuhu meie juurest on ca 20 min jalutamist bussipeatuseni ja sealt ca 40 min bussisõitu. Paul tuli ka meiega kaasa. Kohale jõudes jalutasime ringi ja käisime turul, mis oli vapustav – müüdi kõiksugu erinevaid asju, lisaks sellele igasugu toidukraami: puuviljadest kuni kookideni.

Fremantle (või Freo nagu seda kutsuvad kohalikud) on sadamalinn ja seega suundusime meiegi ookeani äärde, et lõunatada ühes sadamapubis. Paul, üliaktiivne nagu ta on, haaras meile letist tööavaldused, juhuks kui peaksime tahtma sinna pubisse tööle minna. 😀 Peale lõunat jalutasime veel ookeani ääres, tegime turul sisseoste ning napilt jõudsime joostes oma bussi peale.

India ookean

Martti, midagi Sulle! 😉

Õhtupoolikul oli meil kokkulepitud õhtusöök Pauli sõbranna Lenore juures. Pauli sõbranna, Amy, jättis talle oma auto, millega siis Lenore juurde sõitsime. Istusin autos ette ja nii imelik oli sõita meie mõistes juhi kohal, aga siin on rool ju paremal, mitte vasakul. 😀 Avastasin end mitu korda automaatselt pidurit ja gaasi vajutamast. 😀 Lenore on 44.aastane üksikema kahe lapsega ning viisime talle pudeli Vana Tallinna’t. Tal on koer ja kolm kassi. 🙂

Paul koera tagant koristamas 😀

Molly

Lenore ja Paul on üksteist tundnud sündidest saati ja nad kasvasid koos Fiji’l üles. Hiljem kolis Lenore Uus-Meremaale ning 20 aastat tagasi Austraaliasse. Õhtusöögile ühinesid meiega veel Lenore vend oma naisega ning nad kõik (koos Pauliga) töötavad kaevandustes. Õhtusöögiks sõime ahjus tehtud juurvilju (ja teised ka kana) koos squeaky cheesy’ga (ehk kiiksuv juust, kuna see teeb hammaste all sellist kriuksuvat häält) ning Lenore täitis koguaeg mu veiniklaasi, isegi enne kui see jõudis tühjaks saada. 😀 Rääkisime igasugustel teemadel ning õhtusöögi lõpuks andis Lenore meile oma visiitkaardid, juhuks kui peaksime kuskil hätta jääma või vajame ööbimiskohta. Järjekordne näide austraallaste lahkusest! Lõpuks prooviti ära ka Vana Tallinn ning kiidusõnade kohaselt võib öelda, et neile meeldis see. 🙂

Nüüd oleme tagasi kodus ja homsest jääme Meritiga omapead. Paul lubas meil siia jääda kuni 2.oktoobrini, aga tahaks järgmise nädala sees juba kuhugi tööle saada!