Hong Kong – Perth

Ootamine Hong Kongi lennujaamas möödus vaevaliselt – tukkudes, jalutades ja passides. Okei, Ryan Goslingu värviraamatust värvisin ühe pildi ka ära. 😀

2 tundi enne lendu saime lõpuks teada, et meie lend väljub väravast, mis asus päris lennujaama teises otsas. Sinna saamiseks sõitsime mitme eskalaatori ja isegi metrooga. Kui olime oma värava juures natuke aega jõudnud istuda, siis teatati, et lennuk on muudetud ja saame omale uued pardakaardid, kus on kirjas meie uued kohad lennukis. Lendasime Cathay Pacific-uga ja selle muudatuse peale hakkas minuga rääkima üks naine Austraaliast, kes minu kõrval istus. Ta tegi seda lennufirmat täiesti maha, kuna tal oli just halb lend nendega selja taga olnud ja ütles, et selle firmaga on alati mingid probleemid. Olin siis kõige hullemaks valmistunud, kuid ilma asjata, sest tegemist oli kõige parema lennuga meie teekonnal!
Lend kestis 7 h ja 35 minutit ning kuna inimesi polnud väga palju, sai laiutada üle mitme istme. Lennuk ise oli uuem ja puhtam, kui Finnairi oma ja süüa sai ka tsipa paremini. 🙂

Õhtusöök

Hommikusöök

Perthi jõudsime 10 minutit plaanitust varem. Saime seista pikas-pikas passijärjekorras ja seejärel tolli järjekorras. Mõlemis läks hästi, keegi midagi ei küsinud ja kotist midagi ära ei võetud.

Perthi lennujaamas

Edasi ootasime neljakesi (koos Kirke ja Tiinaga) Connect’i tasuta bussi, mis meid rahvusvahelisest terminalist siselendude terminali viiks, et saaksime sealt ümber istuda teise bussi peale. Siselendude terminalis läksid meie teed lahku ja me liikusime Meritiga Perth’i kesklinna. Bussis puutusime juba kokku aborigeenidega, kes eriti head esmamuljet meile ei jätnud.

Mis aga jättis hea esmamulje on austraallaste sõbralikkus ja avatus! See on täpselt selline nagu kõik on rääkinud. Kui korrakski kuskil ringi vaatama jääd, hüppab kohe keegi ligi abi pakkuma või niisama jutustama. 🙂

Igatahes, bussiga sõitsime ca pool tundi, kuni jõudsime St. George’s Terrace’le, kus pidime kokku saama oma CouchSurfingu host’i Pauliga. Kohale jõudes helistasin talle ning pidime teda veel tunnikese ootama, aga kokku lõpuks saime.

Edasisest kirjutan järgmises postituses, kuna seda postitust alustasin juba eile (kolmapäeva) õhtul, vahepeal jäime magama (kell kuus õhtul vist :D) ja täna (neljapäeval) 9 ajal ärgates lõpetasin selle lõpuks ära. Seega tegime unemaratoni ja tundub, et unevõlg sai tasa magatud!

Categories: Lennud, Perth | 2 kommentaari

2 thoughts on “Hong Kong – Perth

1. Pingback: 4 aastat Austraalias ja maod kui kevadekuulutajad! | Do you come from a land down under?